فال ابجد روزانه و شخصی متولدین دوازده ماه سال در تاریخ اول آبان ۱۳۹۹؛ جمع آوری شده است که در ادامه خواهید خواند.

فال ابجد در پنجشبه اول آبان

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  د  د  ج

تعبیر ابجد : عادت‌های ناپسندی دارید و این رفتار سلامت شما را به خطر انداخته، امروز زمان خوبی است که تصمیم بگیرید این عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سلامت و نشاط خود را تضمین نمایید. احتمال دارد که ولخرجی کنید و بیشتر از دخل‌تان، خرج نمایید. غم و غصه‌های زیادی دارید و بار ناراحتی‌های زیادی را بر دوش می‌کشید، امروز زمان مناسبی است که غصه‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم خواهد کرد. اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و شاهد افزایش درآمدی خواهید بود.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  ب  آ  د

تعبیر ابجد : دستورات پزشکی را نادیده می‌گیرید و با رفتارهای پرخطر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، توجه ویژه‌ای به دستورات پزشکی داشته باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنین‌تان نیازمند پزشک و طبیب نباشد. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و امروز مشکل مالی نخواهید داشت. قرار است تغییراتی را در منزل یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است و با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌وهوای تازه‌ای پیدا کنید. احترام بیشتری در رفتار خود با همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید.

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ب  ب  ب

تعبیر ابجد : سلامت وجود نازنین‌تان را جدی بگیرید و امروز بیشتر از همیشه مواظب خود باشید. از کسی پولی قرض کرده‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبروی‌تان به باد خواهد داد. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی‌تان باشید. همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز هرکاری که دست‌شان بر می‌آید را برای شما انجام می‌دهند. کارهای روزانه با سرعت بیشتری انجام دهید. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد.

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : د  آ  آ

تعبیر ابجد : از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روزبه‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید. فردی امروز از شما تقاضایی دارد، اما از انجام آن ناتوان هستید. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید.

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ج  ب  ب

تعبیر ابجد : کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنین‌تان تعادل برقرار کنید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. بیش‌ازحد به دغدغه‌های مالی فکر نکنید. روز خوبی را در پیش دارید و کارها راحت‌تر از چیزی که فکر می‌کنید انجام خواهد شد. نگرانی‌های خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل نکنید.

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : آ  آ  ب

تعبیر ابجد : غصه‌ها را کنار بگذارید و از زندگی لذت ببرید. برای مبارزه با بیماری و کسالت از ورزش کمک بگیرید. امروز سرمایه‌ای که برای انجام کاری نیاز دارید از جایی که فکرش را نمی‌کردید مهیا می‌شود. مطمئن باشید عشقی در دل به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، احساس متقابلی است و امروز عشقی آتشین را دریافت خواهید کرد. مشکلی که به آن برخورده اید را با تدبیر و درایت پشت‌سر بگذارید.

فال ابجد متولدین مهر

مهر

ابجد فال شما : آ  ب  ب

تعبیر ابجد : سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. هوای اهل منزل را داشته باشید و از رفاه آن‌ها غافل نشوید. کار جدیدی به شما واگذار می‌شود و پیشرفت شما به انجام موفقیت‌آمیز این کار بستگی دارد، در نتیجه تلاش بیشتری برای انجام این کار به‌خرج دهید و کاری انجام دهید که مو لای درز آن نرود. کدورت و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد امروز از بین می‌رود.

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : ب  ج  ج

تعبیر ابجد : شخصی باعث ناراحتیتون میشه که یه آقای جوان هست. بزودی از کسی که دوستش دارید برای مدتی دور میشید. اگر خواسته ای دارید حاجت روایی دارید ولی زمان نیاز داره. به یه مهمونی دعوت میشید و یا در یک دورهمی شرکت میکنید.

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : د  د  ج

تعبیر ابجد : از لحاظ مالی به موفقیت و اوج خواهید رسید. سعی کنید صداقت داشته باشید و کاری رو از دیگران پنهان نکنید، البته این کار اگر کاری خیرخواهانس مشکلی نیست. برای مجردین خانوم پیشنهاد ازدواج دیده میشه، از طرف آقایی که وضع مالی خوبی داره.

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما : د  د  د

تعبیر ابجد : اگر شخصی یا عزیزی از کنارتون رفته در هفته های آینده به سمتتون بازگشت خواهد داشت. دعاهایی که کردید مستجاب خواهد شد. منتظر خبری هستید که بزودی دریافتش میکنید. اتفاقات خوبی در پیش روی شماست.

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : آ  ب  آ

تعبیر ابجد : نسبت به شخصی عشقی توی دلتون وجود داره که فعلاً در حال حاضر از هم دور هستید، این دوری ممکنه بخاطر مسائل عاطفی باشه. مشکلاتی توی مسیرتون قرار گرفته که میتونید از شخصی با تجربه کمک بگیرید به هرحال این مشکلات حل خواهد شد. خواسته و حاجتتون برآورده خواهد شد.

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : د  ب  آ

تعبیر ابجد : پیام یا تلفنی باعث ناراحتیتون میشه. اگر مجرد هستید بزودی کسی وارد زندگیتون میشه که تاثیر زیادی توی زندگیتون داره. پول کمی به دستتون میرسه. اختلافات خانوادگی دیده میشه که با گذشت زمان مشکلات حل میشه.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید