رئیس جمهور در مراسم بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه خبر از اتمام ۵۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان دولت داد.

رییس جمهور از اتمام ۵۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان دولت خبر داد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس جمهور با بیان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار واحد را تکمیل کرده است، گفت: تقریبا پرونده این واحدها تمام شده و ۵۰ هزار واحد دیگر را تا پایان دولت به اتمام می‌رسانیم.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس گفت: برای مردم ما مسکن بسیار مهم است. بخشی از آرامش و سکونت مردم در داشتن مسکن مناسب است. آنهایی که اجاره نشین بودند باید بهتر این موضوع را لمس می‌کنند.

وی ادامه داد: ساماندهی بافت‌های فرسوده به طور جدی در دولت های یازدهم و دوازدهم انجام شده است. مساله بعدی ساختن شهرک‌های جدید است.

روحانی در مورد مسکن مهر گفت: برنامه دولت نهم و دهم برنامه ریزی برای ۲ میلیون و دویست هزار مسکن مهر بود اما ما وقتی دولت را تحویل گرفتیم حدود ۶۰۰ هزار واحد تکمیل شده بود و یک چیز نیمه تمامی انجام شده بود. دولت یازدهم و دوازدهم ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار واحد را تکمیل کرده است. تقریبا پرونده این واحدها تمام شده و ۵۰ هزار واحد دیگر را تا پایان دولت به اتمام می‌رسانیم.

وی بیان داشت: اساس مسئله این است خانه توسط خود مردم با نقشه‌ای که دلشان می‌خواهد بسازند. برخی محله‌ها وقتی می‌روی کج و ماوج است و هارمونی ندارند. ما باید ساختمان‌ها را در کشور بر مبنای ۸ ریشتر مقاوم‌سازی کنیم.

رئیس جمهور گفت: در مجموع قدم‌هایی که دولت‌های یازدهم و دوازدهم در بخش مسکن دربرداشته قابل قبول است اما می‌توانستیم قدم‌های بهتر و بلندتری را برداریم. امسال که سال جهش تولید است یک قدم مهم ما مسکن است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید