۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 55186165

روزنامه «واشنگتن پست» خبر داد که رییس جمهوری آمریکا به دنبال این است که در صورت پیروزی در انتخابات، مدیر «اف. بی. آی» را برکنار کند.

مدیر اف. بی. آی برکنار می شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، این روزنامه فاش کرد که «دونالد ترامپ» از عدم همکاری و کمک مقامات اجرای دولت فدرال به وی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 ناامید شده و در حال حاضر به دنبال آن است تا بعد از پایان انتخابات و در صورت پیروزی، "کریستوفر وری" را برکنار کند.

به نوشته واشنگتن پست، این تصمیم بعد از آن گرفته شد که ترامپ و مشاوران وی به این باور رسیدند که مدیر اف بی آی و «ویلیام بار» دادستان آمریکا در انجام تحقیقات رسمی علیه «جو بایدن» نامزد دمکرات ها در انتخابات و پسرش کوتاهی کرده‌اند.

گفته می‌شود ترامپ انتظار دارد کریستوفر وری مانند "جیمز کوبی" مدیر سابق اف بی آی علیه نامزد دمکرات ها تحقیقاتی را آغاز کند.

پیش از این کوبی مدیر سابق پلیس اف بی آی در سال 2016 و قبل از آغاز رای‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری، تحقیقاتی را علیه «هیلاری کلینتون» نامزد دمکرات‌ها به دلیل استفاده از سرور ایمیل‌های شخصی، انجام داد.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که انجام تحقیقات پلیس اف بی آی در سال 2016 دقیقا 11 روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری، تاثیر بسزایی بر آرای کلینتون و ریزش آنان داشته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید