زن سابقه‌دار بعد از آزادی از زندان، در بیمارستان های تهران با تعارف آبمیوه مسموم به مراجعه‌کنندگان از ۱۵ نفر سرقت کرد.

سرقت های سریالی در بیمارستان های تهران با آبمیوه مسموم

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، نخستین مورد از این سرقت‌های سریالی روز ۲۵ تیرماه امسال در بیمارستان امام حسین اتفاق افتاد. شاکی زن میانسالی بود که به مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو گفت: در حیاط بیمارستان نشسته بودم که زنی به من آبمیوه تعارف کرد اما بعد از نوشیدن آن بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم، فهمیدم جواهراتم به ارزش تقریبی ۱۰میلیون تومان سرقت شده است.

با آغاز تحقیقات مأموران به بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته بیمارستان پرداختند و توانستند چهره سارق را که زنی سابقه‌دار به نام سمیه - ۳۸ساله - است، شناسایی کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد مخفیگاه او در حوالی پل سیدخندان است که به این ترتیب وی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که پس از آزادی از زندان برای تامین هزینه‌های زندگی‌اش تصمیم به سرقت با شیوه بیهوشی گرفته است. او گفت: در حیاط بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سوژه‌های خودم را انتخاب کرده و با تعارف آبمیوه‌ای که داروی بیهوشی داخلش بود، آنها را بیهوش و طلاهای‌شان را سرقت می‌کردم.

سرهنگ قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: متهم تاکنون به ۱۵ فقره سرقت از خانم‌ها با روش بیهوشی اعتراف کرده و تاکنون ۵نفر از شاکیان شناسایی شده‌اند و تحقیقات در این ‌باره همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید