شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی جدید از خودش به اشتراک گذاشت.

  شبنم مقدمی عکسی متفاوت منتشر کرد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، شبنم مقدمی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت:" با این عکس ِ رنگی رنگی و پرلبخند که مال روزگار ِ پیشاکوید ۱۹ و پیشا این همه سختی و غم و تلخیه!می خوام صفحه م رو از عزا دربیارم ...

به امید ِ حال ِ بهتر دل و جان برای همه مون .برای هم دعا کنیم...روزگار داره بیش از توان وتحمل ما سخت می شه...خداوندا حامی ِ همه ی ما باش."

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی متولد ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران است. او هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. شبنم مقدمی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی[نیازمند منبع] و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. مقدمی فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامهٔ "خانهٔ کاغذی" به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقهٔ اجرا در برنامه‌هایی چون "هفت شنبه"، "خط خطیم، "کبوتری ناگهان" و "هفت ترانه" را داراست.

شبنم مقدمی

او به موازات فعالیت‌های رادیویی خود، کار بازیگری در سینما را با فیلم "زخمی" (کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) آغاز نمود و تاکنون در فیلم‌های از صمیم قلب (بهرام کاظمی، ۱۳۷۹)، "به نام پدر" (ابراهیم حاتمی کیا، ۱۳۸۴)، "پاداش سکوت" (مازیار میری، ۱۳۸۵) و "فرزند خاک" (محمدعلی آهنگر، ۱۳۸۵) و سینمایی "تنهایی" با حضور شهاب حسینی در سال ۱۳۹۰ نقش‌آفرینی کرده‌است.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید