احمد نادری، عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: در طرح کمیسیون برای حذف کنکور گزینش دانشجو به صورت عادلانه انجام می شود.

طرح جدید کمیسیون آموزش برای حذف کنکور

به گزارش سلام نو به نقل از مهر،احمد نادری درباره آخرین وضعیت ساماندهی و حذف کنکور گفت: در جلسه ای که با حضور برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر شورا داشتیم بحث مفصلی در خصوص کنکور شد.

وی ادامه داد: در این جلسه بنده اعلام کردم که کمیسیون آموزش به بحث کنکور و حذف کنکور ورود پیدا می‌کند که دبیر شورای علی انقلاب فرهنگی گفتند که شما ورود نکنید شورا ورود کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: جمع‌بندی جلسه این شد که به‌صورت مشترک در این خصوص ورود کنیم و جلساتی نیز برگزار شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضد طرحی در خصوص حذف کنکور در دستور کار کمیسیون قرار دارد که با مشورت اعضای شورا خواهد بود، در این طرح  گزینش دانشجو به صورت عادلانه در دانشگاه‌های کشور انجام خواهد گرفت.  

نادری افزود: اکنون در حال کارکردن بر روی این طرح هستیم که درصورتی‌که آماده شود اطلاع‌رسانی می‌کنیم، اما به صورت موازی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نیز این بحث را پیگیری می کند.

وی ادامه داد: سعی ما این است که در هماهنگی دو نهاد قانون‌گذار یعنی شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی این طرح پیگیری، نهایی و عملیاتی شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید