محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، در گفت و گو با معاون وزیر امور خارجه اوکراین گفت: مذاکرات درباره سانحه هواپیمای اوکراینی با همکاری و تعامل به نتیجه می‌رسد.

گفتگوی ظریف با مقام اوکراینی درباره سانحه هواپیمای اوکراینی

به گزارش سلام نو به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، همزمان با برگزاری دوره دوم مذاکرات بین ایران و اوکراین در مورد سانحه هواپیمای اوکراینی، یوگنی ینین معاون وزیر امور خارجه این کشور و رییس هیات مذاکره کننده اوکراینی امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار روند مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی مورد گفت وگو قرار گرفت.

محمد جواد ظریف با ابراز تاسف مجدد از وقوع این حادثه دردناک، با مثبت و سازنده ارزیابی کردن دور اول مذاکرات دو کشور در مورد این سانحه هوایی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل دو طرف این مذاکرات هر چه سریعتر به نتایج مطلوب و مورد نظر برسد.

در این دیدار همچنین روابط دو جانبه ایران و اوکراین و راه‌های توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف مورد تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، اولین نشست دور دوم مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی میان جمهوری اسلامی ایران و اوکراین صبح امروز به میزبانی تهران و به ریاست «محسن بهاروند» معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با هیات اوکراینی به ریاست «یوگنی ینین» معاون وزیر امور خارجه اوکراین در تهران برگزار شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید