سخنگوی کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس از آخرین روند بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان این کمیسیون می گوید.

طرح شفافیت آراء نمایندگان مجلس در چه مرحله ای است؟

به گزارش سلام نو به نقل از خانه ملت، سمیه محمودی در تشریح آخرین وضعیت از بررسی طرح شفافیت آرا نمایندگان در کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: این طرح جزو اولین طرح هایی است که نمایندگان مجلس یازدهم امضا کردند و پس از اخذ نظر مرکز از پژوهش ها کلیات این طرح در کمیسیون تدوین آیین نامه تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس ادامه داد: به منظور بررسی طرح شفافیت آرا نمایندگان کمیته ای  به ریاست  آقای کریمی‌قدوسی تشکیل شد و کلیات این طرح دو هفته پیش با حضور نمایندگان و کارشناسان مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود:ریاست کارگروه اقدام به جمع بندی نظرات و پیشنهادات همکاران داشته تا این طرح در صحن کمیسیون تصویب شود  و ادامه مسیر قانونی را طی کند.

محمودی در خصوص جزئیات جدید طرح شفافیت آرا نمایندگان گفت: در کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی روی کلیات طرح بحث شده و هم اکنون در کارگروه تخصصی مورد بحث قرار گرفته است.

وی در خصوص زمان اتمام بررسی طرح شفافیت آرا نمایندگان در کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس عنوان کرد:  با توجه به این که قرار است بر اساس اولویت‌های موجود، کمیسیون اصلاح نحوه بررسی طرح ها و لوایح را در دستور کار قرار دهد، باید دید رئیس و اعضای کمیسیون چه تصمیمی درباره زمان در دستور کار قرار گرفتن طرح شفافیت آرا اتخاذ خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس بیان کرد: پیشنهاداتی برای تغییرات در آیین نامه داخلی مجلس وجود دارد که براساس اولویت های تعریف شده در کمیسیون، بررسی  خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۷
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید