سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: فشار حداکثری آمریکا روزهای آخر خود را طی می‌کند و در آستانه عبور آن هستیم.

فشار حداکثری آمریکا به زودی به پایان می‌رسد

به گزارش سلام نو، سردار محمّدحسین  جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور صبح امروز(دوشنبه ۲۸ مهرماه)  در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان اینکه پدافند غیرعامل به معنای دفاع بدون اسلحه و مکمل دفاع نظامی هست، گفت: چهره تهدیدات ۳۰سال است که تغییر می‌کند و باید تغییرات را بصورت دائمی رصد کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز در ذهن نخبگان ما اولویت تهدید نظامی و امنیتی هست ولی این تهدید به تهدید ترکیبی یا هیبریدی تبدیل شده است اظهار داشت:  اگر بتوانیم ضعف‌هایمان را بر اساس اولویت صفر کنیم روی آن حوزه تهدید کمتر یا صفر خواهد شد.

جلالی افزود: وابستگی اقتصاد ما به ‌دلار نقطه ضعف ما و نقطه قوت دشمن است و باید از محور بودن دلار در اقتصاد تغییر محور بدهیم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با بیان اینکه جنگ زیرساخت‌ها زدن زیرساخت ها با ابزارهای مختلف برای حذف آن خدمت به مردم است، اظهار داشت: همه عملیات ترکیبی دشمن در کنش آنها بر مردم شکل می‌گیرد و خود تهدید فی‌نفسه قابل ارزیابی نیست بلکه اثر آن بر مردم مهم است.

جلالی ضمن تأکید بر اینکه امپریالیسم خبری سعی می‌کند آهنگ یک جریان را تنظیم کند، گفت: این جریان تلاش می‌کند از طرق تحریم، مردم را دچار چالش کند و از طریق رسانه مردم را به صحنه چالش بیاورند.

وی ضمن بیان اینکه هدف آمریکایی‌ها مجبور کردن کشور به پذیرش مذاکره از موضع ضعف یا تسلیم شدن هست، گفت: فشار حداکثری آمریکا روزهای آخر خود را طی می‌کند و در آستانه عبور آن هستیم و اگر از درون کشور پیام ضعف به بیرون منتقل نشود، این راهبرد اثرگذاری خود را از دست خواهد داد.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید