سردار حسین رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از کشف ۳۹۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری از مجرمان خبر داد و گفت: ۱۷ گروه اراذل و اوباش منهدم شدند.

کاهش ۲۴ درصدی وقوع جرم در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ سردار حسین رحیمی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در برنامه صبحگاه فاتب گفت: اجازه ندادیم تعداد بسیار اندکی در جامعه بخواهند نظم و امنیت شهر را به هم بزنند.

او افزود: در ۶ ماهه گذشته بالغ بر ۵.۵ میلیون تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی داشتیم (یعنی هر ۳ ثانیه یک تماس) و بالغ بر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار از این تماس‌ها عملیاتی شده است. رضایتمندی مردم از فعالیت پلیس پایتخت بر اساس آمارسنجی ها ۹۵ درصد است. پلیس امنیت تهران بزرگ از ابتدای سال تا کنون توانسته است ۳۹۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری از مجرمان کشف و ۱۷ گروه اراذل و اوباش را منهدم کند.

سردار رحیمی گفت: با اقدامات مناسب پلیس آگاهی تهران بزرگ ۲۴ درصد جرایم در پایتخت کاهش یافته است و برخی از جرایم خشن سال های گذشته را در امسال کشف کرده است، همچنین و کشفیات ما ۱۲۴ درصد افزایش داشته است. ۸۵ درصد از جرایم حوزه سایبر در تهران توسط پلیس فتا کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ۷۳ درصد از جرایم در حوزه سرقت کشف شده و میزان وقوع جرایم کاهش یافته است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: در ۷ ماه گذشته ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از اموال قاچاق را کشف کرده است. با اقدامات پلیس راه تهران بزرگ شاهد ۴۸ درصد کاهش تصادفات فوتی هستیم و با اقدامات پلیس راهور ۸ درصد کاهش تصادفات درون شهری داشته ایم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید