استراماچونی قبل از برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر بود با قرارداد ۲ میلیون یورویی (برای ۲ سال) به ایران بیاید، اما برای این کار شرط مالی سختی داشت که باعث شد حضور مرد ایتالیایی در ایران به طور کلی منتفی شود.

آخرین شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال که هیچگاه پذیرفته نشد

به گزارش سلام نو، به نقل از افکارنیوز،  آندره‌آ استراماچونی قبل از برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر بود با قرارداد ۲ میلیون یورویی (برای ۲ سال) به ایران بیاید اما به شرطی که ابتدا ۵۰۰ هزار یورو از طلب قبلی‌اش به علاوه جریمه دیرکرد را بگیرد و بعد پای میز مذاکره بنشیند. البته بدبین‌ها می‌گفتند شاید استراماچونی پول را بگیرد و دیگر نیاید اما به هر حال بودند کسانی که می‌گفتند استرا حاضر است با ۲ میلیون یورو بیاید و پاستورلا هم راضی بود که با این مبلغ دوباره او را راهی تهران کند اما باز هم مخالفت‌هایی انجام شد ضمن اینکه به نظر نمی‌رسید همسر مربی ایتالیایی هم کاملاً راضی شده باشد.

نکته اینجاست که ۲ میلیون یورو برای مربی‌ای مثل استراماچونی که به هر حال در سری A ایتالیا تیم ندارد پول خیلی خوبی بود. فراموش نکنیم که قرارداد آندره‌آ پیرلو با یوونتوس به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ ایتالیا فقط ۱/۸ میلیون یورو است اما استراماچونی می‌توانست ۲۰۰ هزار یورو هم بیشتر بگیرد آن هم در کشوری مثل ایران که به هر حال فوتبال ایتالیا را ندارد و با سخت‌ترین مشکلات اقتصادی هم دست و پنجه نرم می‌کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید