۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 55184768

سانتی کاسورلا فوق ستاره اسپانیایی السد قطر به ستایش از ژاوی پرداخت و تاکید کرد با توجه به شناختی که از این مربی دارد معتقد است او دیر یا زود سرمربی بارسا خواهد شد.

ژاوی روز سرمربی بارسا خواهد شد

به گزارش سلام نو و به نقل از الرای، سانی کاسورلا یکی از خریدهای بزرگ السد بود که از ویارئال به این تیم پیوست. کاسورلا خیلی زود در لیگ ستارگان قطر و السد جا افتاده و امیدوار است که بتواند جام های زیادی به دست آورد.

او گفت: من به اینجا آمده‌ام تا جام های زیادی را کسب کنم. ما تیم بسیار خوب و مربی کاربلدی به نام ژاوی داریم که من شناخت بسیار خوبی از او دارم. ژاوی در آینده به مربی بزرگی تبدیل خواهد شد.

کاسورلا ادامه داد: ژاوی تمام دوران بازیگری خود در اسپانیا و اروپا با پیراهن بارسلونا به میدان رفت. او فرد بسیار مهمی در باشگاه بارسلونا است و اطمینان دارم که روزی هدایت این تیم را برعهده می گیرد و این در بهترین زمان خواهد بود.

این هافبک اسپانیایی درباره برگزاری جام جهانی 2022 در قطر گفت: به نظرم جام جهانی 2022 استثنایی خواهد بود. قطر بسیار خوب آماده میزبانی از این رقابت بزرگ شده است. می‌دانیم که جهان با معضل بزرگی به نام کرونا مواجه شده و امیدواریم که هر چه سریع‌تر راه حلی برای این ویروس پیدا شود تا قبل از جام جهانی همه چیز به روال عادی خود برگردد. من بسیاری از زیر ساخت ها و ورزشگاه ها و امکانات قطر را دیده ام و همه چیز بسیار خوب است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید