بازی در قطر برای قرمز پوشان تهران از هر نظر بهتر، کم هزینه‌تر و هیجان‌انگیزتر است و برای همین است که بازیکنان و مربیان این تیم حسابی از این اتفاق خوشحال هستند.

دلیل خوشحالی پرسپولیسی‌ها از بازی در قطر چیست؟

به گزارش سلام نو، همان‌طور که پرسپولیسی‌ها انتظارش را داشتند، بالاخره مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین کمیته اجرایی لیگ قهرمانان، تصمیم نهایی را گرفتند و قرار شد فینال لیگ قهرمانان هم در قطر برگزار شود. این در حالی است که هنوز تکلیف برگزاری مسابقات شرق آسیا مشخص نیست اما مدیران ارشد کنفدراسیون همچنان پافشاری می‌کنند که فینال روز ۲۹ آذر برگزار شود.
موضوع برگزاری فینال بازی‌ها در دوحه باعث خوشحالی پرسپولیسی‌هاست و آنها برای این اتفاق، کلی دلیل دارند. اول اینکه یحیی گل‌محمدی و شاگردانش با جو فوتبالی در قطر، هتل‌ها و ورزشگاه‌های این کشور کوچک، همچنین وضعیت آب و هوایی و مدل آماده‌سازی در حاشیه خلیج همیشه فارس آشنایی کامل دارند.

در ثانی، قطر به ایران نزدیک است و نیازی به انجام سفر طولانی‌مدت نیست اما برای تیمی که از سمت شرق آسیا به فینال می‌رسد، قطعاً کار سختی است که بتواند سفر طولانی به غرب را تحمل کرده و با شرایط جغرافیایی، آب و هوایی و جوی دوحه در مدت زمان اندک تطبیق پیدا کند. 

دلیل سوم نیز، امکان ورود تماشاگران تا آن زمان به ورزشگاه است که اگر این اتفاق رخ بدهد، بدون تردید تماشاگران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه تعداد بیشتری از سکوها را به خود اختصاص می‌دهند تا باشگاهی از شرق قاره که مشخص نیست حتی بتواند تماشاگری داشته باشد. 

به هر حال بازی در قطر از هر نظر که فکرش را کنید، برای پرسپولیس بهتر، کم هزینه‌تر و هیجان‌انگیزتر است. 

افکارنیوز/

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید