جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد در شهرستان‌ های "سراوان" و "سیب و سوران" خبر داد.

درگیری مسلحانه نیروی انتظامی با اشرار در سیستان و بلوچستان

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "سراوان" و "سیب و سوران"  با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال 2 محموله بزرگ مواد افیونی از شهرستان های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

او گفت: در این رابطه عصر روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان سراوان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با 2دستگاه وانت تویوتا، در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در حوالی منطقه "گشت" این شهرستان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات و با اقدام به موقع مأموران 2 نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای آنها یک تن و 751 کیلو و 977 گرم تریاک به همراه 3 قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی به دست آمد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سیب و سوران" نیز با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله یک دستگاه خودروی نیسان در حوالی یکی از روستای های شهرستان در حال انتقال مقادیر قابل توجهی مواد افیونی بودند ، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

او بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس یک نفر از سوداگران مرک به هلاکت رسید و یک قاچاقچی دیگر نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی قاچاقچیان 462 کیلو و 350گرم انواع مواد افیونی را شامل 372 کیلو و 200 گرم تریاک و 89 کیلو و 150 گرم حشیش به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات در مجموع 2 تن و 214 کیلو و 327 گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید