اسموتی‌ها همیشه از جذاب‌ترین نوشیدنی‌های فصول مختلف هستند. با اینکه اسموتی در تابستان خواهان بیشتری دارد اما اینگونه نیست که در فصول سرد دوستداران این نوشیدنی‌ها از آن دست بکشند.در این مطلب به شما در تهیه یک اسموتی خوشمزه و البته سالم کمک خواهیم کرد.

چگونه می‌توان یک اسموتی سالم تهیه کرد؟

اسموتی‌ها همیشه بین محبوب‌ترین خوراکی‌های مردم جهان قرار دارند. اگرچه اسموتی‌ها در تابستان محبوب‌تر هستند، اما در فصل پاییز نیز اسموتی‌ها طرفدارانی دارند. اما چگونه می‌توان یک اسموتی سالم تهیه کرد؟


به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، در دوران کرونا رفتن به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها محدود شده است، بنابراین جالب است بدانیم که اگر قرار باشد در خانه اسموتی درست کنیم بهتر است از چه گزینه‌هایی استفاده کنیم:

آووکادو



از آووکادو استفاده کنید


آووکادو در حال حاضر یک میوه کاملاً محبوب و البته گرانقیمت است، با این حال به دلیل داشتن فیبر زیاد یکی از بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن است. با افزودن یک وعده آووکادو به اسموتی خود، چربی‌های اشباع نشده مناسبی را مصرف می‌کنید که باعث می‌شود احساس سیری داشته باشید.

 اسموتی

فیبرهای یخ زده

جالب است بدانید می‌توانید انواع فیبرهای محبوب از گل کلم تا میوه‌های سرشار از آنتی اکسیدان را داخل فریزر بگذارید تا یخ بزنند و سپس با اینمواد اسموتی درست کنید.

ماست

ماست یونانی


در حالی که افزودن یک پیمانه پودر پروتئین می‌تواند یک روش آشکار برای تقویت پروتئین موجود در اسموتی شما باشد، اما یک روش طبیعی آسان برای این کار افزودن مقداری ماست یونانی به جای آن است.

مقداری دانه مقوی بیفزایید


افزودن دانه‌های مغذی از دانه‌های کتان و شاهدانه تا چیا و کنجد می‌توانند اسموتی شما را مقوی و سالم‌تر کنند.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید