یک مقام امنیتی اماراتی تایید کرد که این کشور در همراهی با اسرائیل به نبرد با تروریسم به ویژه در سطح منطقه خواهد پرداخت چون منطقه به حد کافی عذاب کشیده است.

امارات با کمک اسرائیل به جنگ تروریسم می‌رود!

به گزارش سلام نو، فارس نوشت: یک مقام امنیتی در امارات متحده عربی روز جمعه مدعی شد توافق سازش میان این کشور و رژیم صهیونیستی یک پیروزی در زمینه مبارزه علیه افراط‌گرایی در غرب آسیا محسوب می‌شود.

این مشاور امنیتی دولت امارات به روزنامه «جروزالم پست» گفت، زمان آن رسیده که به جایگاه کلیدی یهودیان و مسیحیان در تاریخ منطقه اشاره شود و آن‌ها باید بخشی از آینده منطقه نیز باشند و بیرون راندن آن‌ها «تهدیدی برای همه ما محسوب می‌شود».

وی در ادامه گفت: «لازم است که تمام منابع خود را به کار بگیریم و با یکدیگر در مبارزه با تروریسم همکاری کنیم. آن‌ها پشت مرزهای ما هستند. آن‌ها همه جا هستند».

این مقام اماراتی با اشاره به زمان رونمایی از توافق سازش با رژیم صهیونیستی گفت: «می‌خواهیم این پیام را تبلیغ کنیم که منطقه به حد کافی عذاب کشیده و باید مرزها را شکست. باید این یخ را شکست. اگر ۲۰ سال پیش این کار را کرده بودیم صدها هزار معترض در شهرهای عربی به خیابان می‌ریختند».

این مشاور امنیتی دولت امارات در حالی این ادعاها را مطرح می‌کند که کشورش با هم‌دستی سعودی‌ها طی سال‌های اخیر یکی از بدترین بحران‌های انسانی را غیرنظامیان یمن رقم زده‌اند و سربازان تروریست رژیم صهیونیستی نیز از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکرده‌اند.

روز گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند که کنست (پارلمان) این رژیم با اکثریت آراء، توافق سازش با امارات متحده عربی را به تصویب رساند.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه تصویب این توافقنامه در کنست به سخنرانی پرداخته و در صحبت‌های خود با بیان اینکه این توافق را از موضع قدرت با امارات امضا کرده مدعی شد: «در توافق صلح با امارات بندهای محرمانه وجود ندارد».

نتانیاهو در این جلسه همچنین مدعی شد که چند کشور عربی-اسلامی به علت قدرتی که در زمینه امنیت سایبری در اختیار دارند می‌خواهند به رژیم صهیونیستی نزدیک شوند.

توافق سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی برای اولین بار در ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) از زبان «دونالد ترامپ» اعلام شد و پس از آن بحرین نیز به این غائله پیوست و دو کشور در ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) با حضور در کاخ سفید به طور رسمی توافق سازش با اسرائیل را امضاء کردند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید