پایگاه رسانه‌ای گروه مقاومت اسلامی «کتائب حزب الله» در عراق توسط آمریکا مسدود شد.

مسدود شدن پایگاه «کتائب حزب الله» توسط آمریکا

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، کاربران هنگام ورود به پایگاه رسمی کتائب حزب الله عراق در شبکه اینترنت با پیغامی مبنی بر مسدود شدن آن در چارچوب اقدامات آمریکا روبرو می شوند.

پیش از این نیز وزارت دادگستری آمریکا در اول سپتامبر گذشته (۱۱ شهریور ۹۹) پایگاه رسانه ای شبکه تلویزیون «الاتجاه» عراق ارگان خبری وابسته به گروه مقامت اسلامی کتائب حزب الله عراق را بسته بود.

دولت آمریکا نوزدهم مهرماه جاری نیز پایگاه رسانه ای گروه مقاومت اسلامی «النجباء» عراق به رهبری «شیخ اکرم الکعبی» را مسدود کرد.  

گروه مقاومت اسلامی «النجباء» عراق آن زمان با صدور بیانیه ای این اقدام «دولت اشغالگر آمریکا را در راستای پنهان کردن صدای مقاومت» دانسته بود. این گروه در بیانیه خود اعلام کرده بود که این‌گونه رفتارها در راستای محدودسازی قدرت مقاومت اسلامی و فشار مستمر بر آن از سوی آمریکا صورت می‌گیرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده بود که دولت اشغالگر آمریکا با آن همه زرق و برق و نیروی جعلی که ادعا دارد، همچنان جنایت‌های خود را در سرکوب آزادی‌ها و بستن دهان مقاومت دنبال می‌کند.

با وجود بسته شدن سایت‌ها و رسانه‌های این گروه‌های مقاومت، جریان خبری وابسته به مقاومت هر روز شیوه‌های جدیدی در خبررسانی ابداع می‌کند که آخرین مورد آن، کانال خبری «صابرین نیوز» است که به دلیل شیوه تازه این رسانه در افشا کردن سیاست‌های مخرب آمریکا در عراق و بازتاب فعالیت‌های گروه های مقاومت، اهتمام و توجه رسانه‌ها را به خود در داخل و خارج عراق معطوف کرده است.

کانال‌های خبری «تری»، «ربع الله» و «الجداحه» از دیگر منابع خبری هستند که به پوشش فعالیت‌های گروه‌های مقاومت و رصد تحرکات آمریکایی‌ها در عراق اهتمام می‌دهند و توجه رسانه‌های معتبر را به خود جذب کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید