محمد علی محسنی بندپی عضو مجمع نمایندگان استان مازندران اعلام کرد نمایندگان این استان به رئیس جمهور نامه نوشته و درخواست کردند در ایام تعطیلات پیش رو اجازه ورود مسافران به استان‌های شمالی داده نشود.

نمایندگان استان مازندران از رئیس جمهور خواستند جاده ها بسته شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمد علی محسنی بندپی اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان مازندران در نامه‌ای به رئیس جمهور درخواست کرده که با توجه به تعداد زیاد مسافران در استان‌های شمالی به خصوص غرب استان مازندران محدودیت‌های اعمال کند تا از ورود مسافران جلوگیری شود ما از رئیس جمهور خواستیم که جاده‌های استان‌های شمالی کشور را در تعطیلات پیش رو ببندند.

وی افزود: تعداد مسافران در استان‌های شمالی قابل تخمین نیست به دلیل  مسافت کم از تهران تا استان‌های شمالی تعداد مسافران بسیار زیاد است ما با استاندار مازندران و مسوولان مربوطه صحبت کردیم و به رئیس جمهور هم نامه نوشتیم تا با اتخاذ تدبیری جلوی ترددها در جاده‌ها گرفته شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر فردی مبتلا به کرونا شود بعد از دو هفته علایم خود را نشان می دهد این یعنی مسافرانی که ممکن است ناقل باشند ویروس را با خود به استان دیگر برده و باعث شیوع بیشتر کرونا می‌شوند.

محسنی بندپی ادامه داد: با توجه به آمار بالای فوتی‌ها باید دولت از رفتارهای سلبی برای وادار کردن مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سفر نکردن استفاده کنند اگر قرار باشد همین وضعیت ادامه پیدا کند اتفاقات ناگواری رخ خواهد داد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید