۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 55183333

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال اعلام کرد حال عمومی کریستیانو رونالدو خوب است و او که در یکی از اتاق‌های کمپ تمرینی تیم ملی پرتغال قرنطینه است از بالکن به همتیمی‌هایش روحیه می‌دهد.

حال «رونالدو» خوب است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، تیم ملی پرتغال قرار است امشب (چهارشنبه) در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا به مصاف سوئد برود و غیبت رونالدو در این دیدار به علت مثبت شدن تست کرونای او می‌تواند ضربه بزرگی به این تیم بزند.

«فرناندو سانتوس» سرمربی تیم ملی پرتغال در نشست خبری پیش از این دیدار در خصوص در اختیار نداشتن کاپیتان خود، گفت: حال رونالدو خوب است. او فقط به دنبال بازی کردن است. نبود او ضرر بزرگی برای ما محسوب می‌شود اما من به دیگر بازیکنانم نیز اعتماد کامل دارم.

وی ادامه داد: کریستیانو ویژگی‌های خاص خودش را دارد. هیچ تیمی بدون بهترین بازیکن جهان بهتر نیست اما پرتغال قبلا هم نشان داده که یک تیم متحد و یک‌دست است.

رونالدو در حال حاضر از پروتکل‌های بهداشتی پیروی کرده و در یکی از اتاق‌های کمپ تمرینی تیم ملی پرتغال قرنطینه است. این بازیکن ۳۵ ساله تمرین تیم ملی را در روز سه‌شنبه از روی بالکن اتاقش تماشا کرد و به آن‌ها روحیه می‌داد. 

تیم ملی پرتغال امشب ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف سوئد می‌رود. این تیم با هفت امتیاز  در رده اول گروه خود قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید