عباسعلی کدخدایی با انتشار یادداشتی از ریاست موسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران خداحافظی کرد.

کدخدایی از ریاست موسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه خداحافظی کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، عباسعلی کدخدایی پس از پایان دو دوره متوالی، با انتشار یادداشتی از ریاست موسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران خداحافظی کرد.

به گزارش روز سه شنبه موسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران کدخدایی با صدور یاد داشتی به همین مناسبت نوشت: و اکنون که وقت رفتن است باید دستی بلند کرد به شکرانه توفیق خدمت در بیش از دو دوره متوالی که پس از دهه هشتاد مجددا نصیب شد.

وی در این یاد داشت آورده است: شکر خدای را که از همان آغاز و در گام اول خیل کمک های علاقه مندان به علم و پژوهش ما را از هر گونه اعتبار عمرانی دانشکده بی نیاز کرد و فراتر از انتظار، هر کس به طریقی نذر علمی خود را وفا نمود.

بر خود لازم می دانم از همه مسئولان و همکاران در دانشگاه و دانشکده از دوره اول تا کنون تشکر و قدردانی نمایم.

عباسعلی کدخدایی الیادرانی متولد ۱۳۴۰ در اصفهان  استاد تمام گروه حقوق عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است. او مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در حقوق بین‌الملل خود را از دانشگاه هال انگلستان اخذ کرد.

وی از تیر ماه سال ۹۵ عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان است او از سال ۸۰ تا ۹۲ نیز عضو شورای نگهبان و از ۸۹ تا ۹۲  قائم مقام دبیر ششمین دوره شورای نگهبان، معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و سخنگوی شورای نگهبان بود. وی با کم آوردن یک رای در مجلس شورای اسلامی نتوانست مجدداً حقوقدان شورای نگهبان بماند اما در تیر ۹۵ مجدداً از سوی مجلس به عضویت شورای نگهبان انتخاب شد.

عضویت در هیات عالی حل اختلاف قوا و تنظیم روابط قوای سه گانه از سال ۹۰ تاکنون از دیگر سمت های کدخدایی است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید