برخورد یک دستگاه خودرو سانتافه با پژو پارس در جاده چالوس موجب کشته و مصدوم شدن سه نفر شد.

بی احتیاطی راننده سانتافه در جاده چالوس موجب مرگ شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه خودرو سانتافه با پژو پارس در ابتدای جاده "کرج چالوس" یک نفر فوت و 2 نفر مصدوم شدند.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "سید مجید فیض جعفری" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد رخ به رخ 2 خودروی سانتافه و پژوپارس در کیلومتر 3 جاده "کرج -چالوس" بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با بررسی ماموران حاضر در محل حادثه مشخص شد که راننده خودروی سانتافه به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از مسیرش خارج شده و وارد مسیر خودرو پژو پارس شده که این امر منجر به برخورد رخ به رخ آن با خودرو پژو شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: متاسفانه در این حادثه راننده 65 ساله خودروی پژوپارس فوت و 2 نفر از سرنشینان آن به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ "فیض جعفری" با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی و عدم توانایی راننده خودرو سانتافه در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه های پلیس ضامن سلامتی رانندگان است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید