۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 55181365

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برای دیدار مقابل ازبکستان مشخص شد.

ترکیب تیم ملی مقابل ازبکستان

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، در فاصله کمتر از چهار ساعت تا آغاز دیدار ایران و ازبکستان علاقمندان فوتبال در انتظاراولین منتخب یازده نفر دراگان اسکوچیچ هستند.

این سرمربی اهل کرواسی که  از بهمن سال گذشته جانشین مارک ویلموتس سرمربی  بلژیکی شده اولین تجربه ملی خود را با تاخیر چندماهه و در شرایطی برگزار خواهد کرد که انتظار می رود تیم ملی شکل و شمایل متفاوتی کاملا نسبت به گذشته داشته باشد.


اسکوچیچ این تغییرات را درنفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نیز لحاظ کرد تا بازیکنان تیم ملی ایران جوان شده نسبت به گذشت با شرایط جدید کار خودر ا آغاز کنند هرچند به نظر می رسد باتجربه های تیم ملی و ستاره های تیم کی روش در تیم اسکوچیچ نیز نقش کلیدی را به عهده داشته باشند.


نکته مهم در مسابقه امروز ترکیب و شیوه بازی تیم ملی است. از سویی شنیده می شود که اسکوچیچ علاقمند به استفاده از روش 4-3-3 با سه مهاجم است و از سوی دیگر نیز گفته می شود ممکن است او تیم ملی را با روش 4-4-2  و با حفظ توازن دفاعی بیشتر به مصاف ازبکستان بفرستد. آنچه که مدنظر اسکوچیچ برای دیدار با حریف قدر آسیای میانه است دوندگی، پرس و فوتبال تهاجمی است که باید دید در نهایت دستپخت او در اولین تجربه ملی اش چگونه خواهد بود.


اگر تیم ملی با روش 4-3-3 بازی کند احتمالا طارمی، آزمون و کاوه رضایی در خط حمله استفاده می شوند اما اگر قرار بر 4-4-2 باشد تیم ملی با زوج طارمی و آزمون بازی خواهد کرد. این در حالی است که از بین بازیکنان حاضر در اردو با توجه به جمیع شرایط به جز 3-4 نفر نمی توان مطمئن بود کدام یک از بازیکنان در ترکیب یازده نفره جای می گیرند.


در حال حاضر با توجه به نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی می توان چنین ترکیبی را برای تیم ملی در نظر گرفت اما شاید تیم مدنظر شما هم برای دیدار مقابل ازبکستان جالب توجه باشد.


ترکیب احتمال تیم ملی با بیست تا سی درصد خطا احتمالا به شکل زیر خواهد بود:


دروازه بان: پیام نیازمند
مدافعان: میلاد محمدی، مجید حسینی، حسین کنعانی زادگان، صاق محرمی
هافبک ها: احسان حاج صفی(کاپیتان)، علی قلی زاده(سامان قدوس)، وحید امیری
مهاجمان: مهدی طارمی ، سردار آزمون و کاوه رضایی


اگر تیم ملی با روش دفاعی تری به میدان برود احتمالا از دو هافبک دفاعی استفاده خواهد کرد. در نهایت تیم ملی در بازی امروز ممکن است ترکیبی کاملا متفاوت از آنچه پیش بینی می کنیم داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید