مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها، درباره محدودیت های ترافیکی جاده‌های شمالی در پایان هفته توضیحاتی داد.

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای با اعلام محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه (۱۶ مهرماه) تا شنبه (۱۹ مهر ماه) اعلام کرد: جاده‌های شمالی در تعطیلات پایان هفته دو طرفه خواهد بود.

بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۶ مهر تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۹ مهر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس نیز همچنان ممنوع است و در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

در محور هراز نیز تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه  ۱۶ مهر و همچنین از ساعت ۶ صبح روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تا ساعت۲ بامداد روزهای بعد ممنوع است.

در محور تهران- فیروزکوه- قائم شهر و سمنان- قائم شهر تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸  تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ مهر از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

در جاده قدیم رشت- قزوین و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید