پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر به استانبول مجددا برقرار شد.

آغاز فعالیت پروازهای "هما" به استانبول

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان براساس توافق به عمل آمده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه و صدور مجوز پرواز برای برقراری پرواز به فرودگاه استانبول، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" براساس برنامه در روز جمعه ۱۸ مهرماه انجام می‌شود.
پرواز برنامه‌ریزی شده "هما" به استانبول، با پرواز شماره ۷۱۹ در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام و در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه به وقت محلی وارد فرودگاه استانبول انجام می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز، با پرواز شماره ۷۱۸ در ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه از استانبول پرواز و ساعت ۱۹ در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.

هموطنان برای خرید بلیت این پرواز می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با دفتر فروش تلفنی "هما" به شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس بگیرند.

براساس اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه، تمامی مسافران ورودی به فرودگاه استانبول، می‌بایست در محدوده‌ی ۷۲ ساعت مانده به پرواز، اقدام به انجام آزمایش PCR نموده و نتیجه آن را در زمان ورود به ماموران بهداشت مستقر در فرودگاه استانبول ارائه‌ کنند.

 هفته گذشته سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه مجوز پرواز شرکت‌های هواپیمایی را ابطال کرد که این هفته به دنبال مذاکرات انجام شده دو سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه، مجوز ادامه پرواز برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" صادر شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید