رئیس جمهوری آمریکا از روز دوشنبه مبارزات انتخاباتی خود را با انتشار پیام های توئیتری از سرگرفت.

آغاز تبلیغات انتخاباتی ترامپ در فضای مجازی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ترامپ در پیام های پی در پی چند ساعت گذشته خود، بدون اشاره به انتقادهای گسترده از نداشتن سیاست منسجم برای مهار همه گیری ویروس کرونا، بی توجهی شخصی به اجرای شیوه نامه های بهداشتی و پنهانکاری خود و دستیارانش در اعلام به موقع دچار شدن به بیماری کووید -۱۹، ضمن تشویق شهروندان به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ (۱۳ آبان) و رای دادن به او، شعارهای انتخاباتی خود را مانند بازگرداندن نیروهای ارتش مستقر در کشورهای دیگر به آمریکا، تاکید بر آزادی شهروندان برای حمل اسلحه، مبارزه با رسانه هایی که به نظر او خبرهای نادرست منتشر می کند و مقررات زدایی از امور اداری را تکرار کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین به دستاوردهای دوره ریاست جمهوری خود از سال ۲۰۱۷ به این سو مانند ادعای افزایش بی سابقه قدرت ارتش، افزودن شاخه تازه ای به نام نیروی فضایی به آن، بهبود خدمت رسانی به کهنه سربازان و نظامیان پیشین و کاهش بی سابقه مالیات ها پرداخته و وعده داده است که روند کاهش دریافت مالیات ها در دوره بعدی ریاست جمهوری اش ادامه یابد.

ترامپ همچنین از شهروندان واجد شرایط مشارکت در انتخابات درخواست کرده است برای حفظ آزادی مذهب، برقراری جدی نظم و قانون و افزایش شاخص سهام به بالاترین میزان، به او رای دهند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین در پیام توئیتری دیگری به رای دهندگان ایالت ویرجینیا هشدار داده، در صورتی که به او رای ندهند، باید با مالیات های پائین و حق در اختیار داشتن و حمل سلاح های گرم، خداحافظی کنند.

ماجرای ترامپ و کرونا به ماجرایی پیچیده تبدیل شده؛ اعلام ابتلا به ویروس کرونا توسط ترامپ، بستری شدن در بیمارستان و بعد حضور در جمع هوادارانش با نادیده گرفتن شیوه نامه های بهداشتی، سردرگمی درباره بیماری رئیس جمهوری آمریکا را افزایش داده است.

بسیاری از رسانه های آمریکایی به ویژه رسانه های لیبرال، از هنگام اعلام خبر ابتلای ترامپ به بیماری کووید-۱۹ که تنها از طریق حساب توئیتر شخصی وی و نه بطور رسمی مانند صدور بیانیه کاخ سفید و یا سخنگوی دولت فدرال، اعلام شد، به دیده تردید نگریسته اند.

کارشناسان، ناظران و حتی متخصصان پزشکی روند سلامتی جسمانی ترامپ از روز جمعه تا روز یکشنبه را مبهم، پرسش برانگیز و اکنون آن را یک فریب و زیر پانهادن قوانین قرنطینه مربوط به کووید-۱۹ از سوی ترامپ می دانند.

شبکه سی ان ان نیز گزارش داد: ویدیویی از ترامپ انتشار یافته که وی در خیابان های اطراف بیمارستان نظامی والتر رید که در آن برای درمان ابتلا به ویروس کرونا بستری شده است، سوار برخودرویی برای هوادارانش دست تکان می دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید