رپورتاژ آگهی یک متن تبلیغی در مورد محصولات و یا خدمات شما است که شما می توانید داخل آن رپورتاژ آگهی سه الی چهار بک لینک هم به سایت خودتان قرار دهید. رپورتاژ آگهی یکی از ابزار های دیجیتال برای برندینگ و تبلیغات موثر در سایت های پربازدید و خبرگزاری های مطرح است.

رپورتاژ آگهی چیست و چه سودی برای سئو سایت دارد ؟

کاربران وب سایت های پربازدید و خبرگزاری ها خبر شما را بصورتی مشاهده می کنند که یک سوم شخص دارد در مورد شما صحبت میکند.

این عامل باعث می شود که کاربرانی که تبلیغ شما را در این وب سایت ها مشاهده می کنند هم با خدمات و محصولات شما آشنا شوند.

رپورتاژ آگهی برای سئو

همچنین با گرفتن ۳ الی ۴ بک لینک فالو از وب سایت ها پربازدید و خبری اعتبار وب سایت شما نزد موتور های جستجو از جمله گوگل بهبود پیدا می کند.

رپورتاژآگهی در سایت های بزرگ و پربازدید منتشر می شود ، هر اندازه اعتبار آن وب سایت بیشتر باشد احتمال اینکه این خبر شما در نتایج موتور های جستجو حتی رتبه گرفته و باعث دیده شدن دائمی شما گردد وجود دارد ، با این حال مطمئنا علاوه بر مزایایی که خرید رپورتاژ در زمینه سئو می تواند برای شما داشته باشد می تواند یک ابزار رایگان دائمی برای گرفتن مشتری در بلند مدت باشد. چرا که رپورتاژ آگهی در سایت های خبری حذف نمی شود و تا زمانی که وب سایت پا برجاست خبر شما در آن وب سایت برای مجموعه شما بازار یابی میکند.

در تهیه رپورتاژ آگهی باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

محتوای تولیدی نقش بسیار کلیدی در دیده شدن خبر شما خواهد داشت ، حتما باید محتوای تولیدی جذابیت داشته باشد که توسط کاربران خوانده شود ، از این رو استفاده از یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه ای ، مشاوره بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

این نکته را باید در نظر داشته باشید که اگر می خواهید از نظر سئو بازخورد بهتری را از رپورتاژ منتشر شده دریافت کنید حتما باید محتوای تولیدی یونیک بوده و از جایی کپی نشده باشد.

اگر از محتوای تکراری و کپی شده از سایت های مختلف استفاده کنید مطمئنا هدف بازخورد سئویی از رپورتاژ برای شما نخواهد داشت از این رو حتما برای هر سایتی که برای رپورتاژ آگهی انتخاب می کنید یک متن یونیک تهیه نمایید.

مشاوره رایگان خرید رپورتاژ آگهی

یکی از فعالان حوزه رپورتاژ و تبلیغات خبری در ایران مجموعه رپورتاژ ادز است ، می توانید از خدمات تیم رپورتاژ ادز در زمینه تولید محتوا تخصصی برای رپورتاژ آگهی استفاده کنید. مورد بعدی که در تهیه رپورتاژ آگهی از اهمیت بسیار بالایی برخودار است ، انتخاب یک وب سایت مناسب براساس حوزه کاری شما است که بتوانید بهترین تاثیر را از رپورتاژ خریداری شده داشته باشید. سایت رپورتاژ ادز در زمینه انتخاب بهترین وب سایت ها برای انتشار رپورتاژ آگهی هم به شما کمک می کند. از اینرو می توانید از خدمات مشاوره سئو و مشاوره بازاریابی محتوای رپورتاژ ادز هم در این زمینه استفاده کنید. کافی است به آدرس اینترنتی https://reportaj.ir   مراجعه نمایید. یا با شماره تماس ۰۲۱۲۶۷۶۷۲۶۴ تماس بگیرید.

برای خرید رپورتاژ آگهی سه گام زیر را در پیش دارید :

۱-  تماس برای مشاوره برای انتخاب وب سایت مناسب براساس حوزه کاری تان ودریافت لیست سایت های مناسب برای خرید رپورتاژ آگهی

 ۲- تولید محتوا تخصصی برای گرفتن بیشترین بازخورد .

۳- انتخاب تیتر جذاب برای کلیک بیشتر بر روی تبلیغات شما

۴- انتشار رپورتاژ شما در لیست سایت های انتخابی و خریداری شده

جهت هماهنگی و سفارش رپورتاژ

ثبت‌نام و سفارش در سایت پلتفرم رپورتاژ ادز  https://reportaj.ir/shop/

 پیام به حساب تلگرام پشتیبانی رپورتاژ ادز @reportajir

تماس یا ارسال پیام در واتس اپ : ۰۹۳۸۱۲۲۴۱۱۱

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید