هیات مدیره استقلال توانایی انجام شرایط استخدام الکساندر نوری را که یک مربی در سطح بوندسلیگا است ندارد.

استقلال از عهده انجام شرایط الکس نوری برنمی آید

پس از اینکه احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح شد، این شائبه به وجود آمد که فرهاد مجیدی تنها گزینه سرمربیگری استقلال است اما اینطور نیست و چند گزینه شانس سرمربیگری استقلال را دارند. اگر چه نام‌هایی چون جواد نکونام نیز مطرح شده‌اند اما الکساندر نوری همچنان جزو گزینه‌های سرمربیگری استقلال است.

به گزارش سلام نو به نقل از تابناک ، در خصوص مذاکره الکس نوری اتفاق عجیبی رخ داده است؛ چرا که وقتی احمد سعادتمند پیش از برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال خبر از توافق با سرمربی پیشین تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان داد، این مربی ایرانی - آلمانی هر گونه توافق را تکذیب کرد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد تنها چند روز از ارائه پیشنهاد به این سرمربی می‌گذرد و او نیز سه شرط پیش پای مسئولان استقلال گذاشته که برآورده کردن این خواسته‌ها از سوی باشگاه رد شده است.

اولویت اصلی هیئت مدیره استقلال در حال حاضر پس از انتخاب سرپرست موقت برای اداره باشگاه، باز شدن پنجره نقل و انتقالات و سپس انتخاب سرمربی است.

به نظر می رسد با بدهی های انباشته استقلال ، فعلا هیات مدیره هیچ پولی برای استخدام الکساندر نوری که یک مربی در سطح بوندسلیگا است ندارد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید