۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 55177165

فال ابجد روزانه و شخصی متولدین دوازده ماه سال در تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۹؛ جمع آوری شده است که در ادامه خواهید خواند.

فال ابجد در شنبه ۵ مهر

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : ب  ب  د

تعبیر ابجد : طالع خوبی است و نیتت بر آورده می‌شود. به زودی از غمها رها می‌شوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت می‌دهد در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو. با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوب است. در زندگی دو دل نباش .

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج  آ  ج

تعبیر ابجد : به آنچه که نیت کرده ای می‌رسی ، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی . اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی . از قصدی که داری دور شو . با کسی نزاع نکن . راز دل خود را به کسی نگو . از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن . از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور . به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : آ  ب  ج

تعبیر ابجد : طالعت نیکوست با توکل به خداوند به خواسته ات می‌رسی تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی . به همه اعتماد نکن . چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد . ولی تو را خوشحال می‌کند، آینده ی روشنی داری ،برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : آ  آ  د

تعبیر ابجد : نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می‌رسی. در روزی به رویت گشوده می‌شود وبه سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود به دیگران اعتماد کنی اما رازت را به هر کس مگو به زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د  ب  ج

تعبیر ابجد : در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری . کارها بر وفق مراد تو خواهد بود سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن ، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن . می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب  آ  آ

تعبیر ابجد : آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری ، با موفقیت فاصله ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود . از چیزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

فال ابجد متولدین مهر

مهر

ابجد فال شما : د  د  ج

تعبیر ابجد : حاجت و آرزویی داری که برآورده می‌شود گشایشی در کارت پیدا می‌شود و ایام خوشی خواهی داشت اگر مشکلی داری به زودی برطرف می‌شود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی در طالعت فرزند زیاد دیده می‌شود . فرزندانی خوب و خوش قدم.

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : د  ب  آ

تعبیر ابجد : فکری را که در سر داری ترک کن . صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود قال و قیل و تلاش بیهوده مکن از بد دوری کن و به امرو مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن . از دروغ بر حذر باش ، چون عده ای قصد تهمت زدن به تو را دارند تا دوازده روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد می‌شود . صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی انشاءالله .

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : آ  د  آ

تعبیر ابجد : از خصومت دست بردار اگر قصد انجام کاری ناثواب داری ، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار . از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن . کسس از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی . اگر خواسته و آرزویی داری تا ده روز آینده به آن میرسی . صدمه‌ای متوجه توست . صدقه بده انشاءالله رفع خواهد شد. از فکر بد ، پول و در آمد حرام دوری کن . در همه ی کارها به خدا توکل کن.

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما :  ج  ج  ب

تعبیر ابجد : طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خودخواهی رسید از چیزی در تشویش هستی به زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر حیله و صدمه زدن به شماست به خداوند توکل کن تا حیله اش برطرف شود رازت را به هر کسی نگو.

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ب  ب  ب

تعبیر ابجد : در این نیتی که کرده ای هیچ خیری نیست. از آن چشم پوشی کن اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است باید صبر کنی تا گره ی کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می‌آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان .

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : د  د  د

تعبیر ابجد : قصد و نیتت خوبست به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری . تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج ، رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی البته اراده ی تو هم در این امر دخیل است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید