سحر قریشی بازیگر ۳۲ ساله سینما و تلویزیون، تصویری از خود به همراه مادر جوانش را در اینستاگرام به مناسبت تولد مادرش منتشر کرد.

عکسی دیده نشده از سحر قریشی در کنار مادر جوانش + بیوگرافی
به گزارش سلام نو به نقل از شما نیوز، سحر قریشی هنرپیشه مشهور و البته جنجالی سینمای ایران به تازگی عکسی از جشن تولد مادرش را منتشر کرده که واکنش های جالبی را در پی داشت.

اغلب کاربران شبکه های اجتماعی از جوانی مادرسحر قریشی ابراز تعجب کردند. در تصویر مشخص است که فاصله سنی این مادر و دختر چندان زیاد نیست و البته بسیار هم به هم شبیه هستند.

3 (1) - Copy

بیوگرافی سحر قریشی:

سحرقریشی در ششمین روز از دی ماه سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد.سحرقریشی تنها یک برادر دارد و طرفدار دو آتیشه استقلال است. سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، که طلاق گرفتند ورابطه اش با امید علومی و فوتبالیست معروف جنجالی شد. سحرقریشی بازیگر پرحاشیه  با بازی در فیلم لج و لجبازی با پیشنهاد سارا خوئینی ها   وارد عرصه بازیگری شد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید. سحرقریشی در جدید ترین تصویری که از او در باشگاه بدنسازی منتشر شده جنجالی شد:

سحرقریشی

نام:سحر

نام خانوادگی:قریشی

تاریخ تولد:۱۳۶۶/۱۰/۶

محل تولد :تهران

سالهای فعالیت:از سال ۱۳۸۸ تاکنون

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است، سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد، سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

سحر قریشی در سریال دلنوازان

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال ۱۳۸۹ تولید شد، سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت، سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال ۱۳۸۹ روی آنتن شبکه تهران داشت، راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند، گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال ۱۳۹۰ ساخته شد.

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از ۶ روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال ۱۳۹۲ است، خلاصه فیلم:اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

11758038_404

ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

سحر قریشی و همسرش

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

سحر قریشی و همسر سابقش

کد خبرنگار: ۱۵
۱۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • رضا IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    21 9
    عجب مادر جوونی داره
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
      5 1
      اونا مثلا الگوی بچه های ما هستن ببین با چه وضعی میگردن واقعا متاسفم
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    2 14
    سحرخانم‌توهنرمند‌پرآوازه‌ی‌کشوری؛بچسب‌به‌هنرت‌،ازدواج‌چیه‌.
  • السا IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    3 15
    من خیلی سحر قریشی رو دوست دارم عاشقشم
  • علی IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    4 0
    وقتی مالیات ندی جوان می مانی یه معلم با حقوق سه میلیون یا کارمند و کارگر مالیات میده ولی سلبریتی با درامد میلیاردی معاف از مالیات میشه خوب جوان می مانی البته شغل من ازاد هست و ما هم مالیات درست و قانونی نمی دهیم
  • سانی IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    1 4
    سحرجون عاشقتم همه به من میگن خیلی شباهت به سحرقریشی داری خیلیاکه رفتم مهمونی یاجایی بهم گفتن بعضی وقتامیگم نکنه نیمه گمشدع منه خخخخخ2+1=
  • p IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 5
    وييي چ نازه خدا يا ب کسي زيبايي نميده يا ميده در اين حد
  • مریم SE ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    4 0
    اصلا نه اون میخوره سحر قریشی باشه...نه اون به مادرش...
    • اسما IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      0 0
      حتما به تو میخوره سحر قریشی باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید