محمد نوازی، دستیار مهدی رحمتی و مربی شهرخودرو اعلام کرد از بابت نتایج ضعیفی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد، از هواداران تیم عذرخواهی می‌کنم.

عذرخواهی نوازی از هواداران شهرخودرو

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، تیم شهرخودرو مشهد در نخستین تجربه آسیایی خود، در گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در رده آخر قرار گرفت و بدون اینکه بتواند گلی را وارد دروازه رقیبان کند، از این رقابت ها کنار رفت.


محمد نوازی دستیار رحمتی و مربی تیم شهرخودرو در این خصوص گفت: یک عذرخواهی به هواداران شهرخودرو بدهکاریم. شرایط ما خوب نبود و نتوانستیم بازیکنان جدیدمان را به این تورنمنت اضافه کنیم و در تیممان از آنها استفاده کنیم


مربی شهرخودرو ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم این نتایج را در لیگ برتر جبران کنیم و قول می دهم که دوباره سهمیه آسیا را کسب کنیم و در دوره بعدی جبران کنیم.


نوازی گفت: ما بازی های خوبی را ارائه دادیم و بازی های هیجان انگیزی ارائه دادیم. اگر موقعیت های ما در 20 دقیقه ابتدایی به گل تبدیل می شد، شاید اتفاقات بهتری رخ می داد ولی متاسفانه توپ های ما وارد دروازه نشد و نتیجه را واگذار کردیم.


وی اظهار داشت: تجربه خوبی برای کادرفنی و بازیکنان تیم بودند. آقای رحمتی و سایر اعضای کادرفنی تلاش زیادی انجام دادند. در کل مجموعه شهرخودرو زحمات زیادی کشیدند و از مدیرعامل تیم تشکر میکنم. ان شالله بتوانیم در لیگ برتر ایران جبران کنیم. می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم ولی شانس با ما یاری نکرد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید