فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ‌آمریکا قادر به ترمیم زخم‌هایش نیست، گفت: ما هرروز قدرتمندتر شده‌ایم.

سردار سلامی: ما روز به روز قدرتمندتر می‌شویم/ آمریکایی‌ها انگیزه‌ای برای جنگ جدید ندارند

به گزارش  سلام نو به نقل از همشهری‌آنلاین،  ‌سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم الحاق‌ ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ‌روح جهاد زنده شده است و ما هرروز قدرتمندتر شده‌ایم.

وی با بیان اینکه در گذشته اگر آمریکا دچار چالش می‌شد آن را با جنگ حل می‌کرد و قدرت بازگشت و ترمیم زخم‌هایش را داشت، افزود: اما امروز دیگر آمریکا قادر به ترمیم زخم‌هایش نیست.

سرلشکر سلامی با ابراز اینکه آمریکا دست از استراتژی توسعه‌طلبانه برنداشته ‌و در پی تحمیل اراده خود به دیگر کشورهاست، تصریح کرد:‌ این خودْ دشمن‌ساز است و نشان می‌دهد رهبران این کشور فاقد عقل سیاسی و دچار انفعال و زوال تدبیر شده‌اند.

فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه ‌رئیس جمهور آمریکا می‌گوید "می‌خواستم رئیس جمهور سوریه را ترور کنم"، گفت: این یعنی پایان فصل سیاسی یک قدرت که بخواهد آشکارا رئیس جمهور قانونی یک کشور را ترور کند. آنها حکام رژیم‌های مرتجع را با صهیونیست‌ها پیوند می‌دهند تا امت اسلامی نسبت به آنها متنفر بشوند، آیا مقامات آمریکایی امروز می‌توانند به‌تنهایی در یکی از خیابان‌های کشورهای اسلامی رفت‌وآمد کنند؟ نمی‌توانند چون همه ملت‌ها علیه آنها هستند.

وی با تأکید به اینکه آثار و زوایای نفوذ انقلاب تا شرق مدیترانه و شمال آفریقا قدرت ساخته است‌ و این قدرت‌ها امروز عمل می‌کنند، اضافه کرد: به‌عنوان یک سرباز کوچک در کرانه خلیج فارس اعلام می‌کنم که ما پیروزیم؛ به‌برکت صبر ملت‌مان و هدایت‌های امام انقلاب‌مان پیروزیم. ملت ما در برابر دلار و طلا و یورو و جذبه قدرت‌های سیاسی، تردید به خود راه نمی‌دهد.

سرلشکر سلامی با اعلام اینکه ‌"ما اینجا محکم و باثبات قدرت می‌افزاییم و هرگز متوقف نمی‌شویم و برد سلاح‌هایمان را می‌افزاییم"، گفت: ‌به عمق دریانوردی‌مان ژرفا می‌بخشیم. نیروی دریایی ما از سطح دریا فاصله گرفته و امروز یک قدرت دریایی هواپایه با ترکیبی از پهپادها و بالگردها و هواپیماهای آب‌نشین است. رشد ما در زیرسطح دریا هم فرود می‌رود و آنجا هم قدرت داریم و در سطح، زیر سطح و بالای سطح هم قدرت می‌افزاییم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز می‌بینیم دشمن نه در جنگ‌های مستقیم و نه در جنگ‌های نیابتی نتوانسته ‌موفقیتی به دست آورد، افزود: دشمن اکنون در شورای امنیت و سازمان ملل تنها شده ‌و این یکی از نشانه‌های انزوای استکبار جهانی است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: ‌جنگ‌ها و تحریم‌های بزرگ، جنگ‌های روانی و فشارهای سیاسی سنگین و راه‌اندازی فتنه‌ها همه از کارهای نظام استکبار برای سلطه بر ایران اسلامی است که به فضل الهی در همه موارد شکست خورده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دیگر توان، رغبت و انگیزه‌ای برای جنگ دیگری ندارند و هم سخت‌افزاهایشان کهنه شده و هم اراده هایشان سست شده است، تصریح کرد: در بعد اقتصادی نیز اگرچه به ظاهر براساس شاخص‌ها تولیدکننده بیشترین ثروت جهانی است، ولی دارای بزرگترین بحران‌ها و چالش‌های اقتصادی شده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اکنون تنها ۳۰ میلیون گرسنه در آمریکا وجود دارد، ۴۰ میلیون نیز از جمعیت این کشور بیکارند و توان کنترل یک بیماری همه گیر را ندارند، گفت: آمریکا به نشت قدرت و پوسیدگی رسیده ‌و سهم آن از دنیا هر روز کوچکتر می‌شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌هم‌پیمانان آمریکا نیز میدان را باخته و تحقیر شده‌اند، اظهار داشت: دشمن گاهی آن‌ها را گاو شیرده خطاب می‌کند و گاهی نیز آن‌ها را پشت میز سازش تحمیلی با دشمنان اسلام می‌برد.

وی با بیان اینکه صبر ملت ایران مثال‌زدنی است، ادامه داد: ‌همه ملت‌های دنیا علیه آمریکا هستند و ما نیز ایستاده ایم و روز به روز قدرتمندتر می‌شویم. صبر و استقامت مردم ایران در مقیاس جهانی می‌درخشد و دنیا درس ایستادگی و مقاومت را از مردم ایران می‌آموزد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید