مطابق اعلام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پروازهای این شرکت بعد از ماهها توقف از ١٢ مهرماه به آلمان از سر گرفته می شود.

ازسرگیری پروازهای تهران به فرانکفورت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، پرواز هواپیمایی ایران ایر به مقصد فرانکفورت خواهد بود و از ١٢ مهر امسال بعد از ماه‌ها توقف به دلیل شیوع ویروس کرونا مجددا برقرار خواهد شد.

مرداد ماه امسال رییس سازمان هواپیمایی کشوری به انتظار مسافران برای از سرگیری پروازهای ایران به سه شهر آلمان اشاره کرد و گفت که مجوز پروازها اخذ شده و منتظر تایید نهایی وزارت بهداشت آلمان هستیم.

«تورج دهقانی زنگنه» درباره کاهش محدودیت در بخش سفرهای خارجی و برقراری مجدد پروازها به آلمان، افزود: شرکت ایران‌ایر مجوز پرواز آلمان را گرفته است و منتظر اعلام وزارت بهداشت کشور آلمان هستیم که به ما مجوز دهد و به محض این که وزارت بهداشت آلمان اجازه داد، هما پروازهای خود را به سه شهر آلمان از سر خواهد گرفت.

پروازها به ترکیه نیز از امروز برقرار شده و علاوه بر شرکت هواپیمایی ماهان که موفق به برقراری پرواز به استانبول شد، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز از ٤ مهر پروازهای برنامه ای خود به ترکیه را از سر می گیرد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید