الهام چرخنده بازیگر ۴۲ ساله سینما و تلویزیون که بحث مهاجرتش به کشور عراق چند روزی است سوژه رسانه ها شده، دلیل مهاجرتش به عراق را شغل همسرش اعلام کرد و گویا بعد از آن مجددا به ایران باز می‌گردد.

دلیل مهاجرت خانم بازیگر مشخص شد؛ الهام چرخنده به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ، الهام چرخنده گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روزها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم.

وی ادامه داد: اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین ها رخ می دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

چرخنده اظهار داشت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

وی گفت: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

چند روزی بود خبر مهاجرت الهام چرخنده از ایران در فضای مجازی دست به دست می‎شد که این بازیگر سینما و تلویزیون امروز اعلام کرد دلیل مهاجرتش به عراق، به دلیل شغلهمسرش بوده و بعد از آن مجددا به ایران باز می‌گردد.

پس از انتشار این خبر، به تازگی تصویری کمتر دیده شده از الهام چرخنده و همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی برای اولین بار در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که در ادامه مشاهده می‎کنید.

الهام چرخنده و همسرش

کد خبرنگار: ۱۵
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    15 2
    انشالله خوشبخت بشه
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    13 5
    عاقبت به خیر شدن یعنی همین خو شبخت وسعادتمند بشید
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    5 1
    کور شود هر آنکه نتوان دیدن، خدا حفظشون کنه،
  • مریم IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    2 0
    خداوند اون کسی رو که بخواهد بلند میکند وکسی رو که بخواهد به زمین مینشاند که نتواند بلند شود والان این لطف شامل حال الهام خانم شده خدا بهش رو کرده وامیدوارم که این نگاه خدا شامل حال تک تک ره گم کردگان شود حتی خود من
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    1 1
    خوش به سعادتش. من هم دوست داشتم با یک روحانی ازدواج کنم. واین روحانی هم از آشناهام و پسر عمویم بود. قرار بود صیغه دائم کنیم متاسفانه همسرش متوجه شد وهمه چیز به هم ریخت. و برای همیشه. ناراحتم. حتی صلحه رحم هم قطع شد انگار هیچ شانسی. تو زندگی ندارم و انگار خدا من نمی بینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید