تحویل خودروی دناپلاس اتومات به نمایندگان مجلس پس از انتشار پست روح الله ایزدخواه در صفحه مجازی خود در اینستاگرام به یکی از سوژه های اصلی رسانه ها و کاربران مجازی تبدیل شده است.

جزئیات تحویل خودرو دناپلاس به نمایندگان مجلس

به گزارش سلام نو، روح‌الله ایزدخواه، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پست اینستاگرامی در خصوص تحویل خودروی دناپلاس اتومات به نمایندگان توضیحاتی ارائه داد:

چند روز پیش خودروی دنا پلاس اتومات توسط مجلس به نمایندگان متقاضی تحویل شد.

در ابتدای شروع مجلس، فرمی برای خودرو به نمایندگان داده شد تا نوع استفاده از خودرو را انتخاب کنند که سه گزینه داشت:

١. استفاده از خودروی مجلس با راننده، که در اینصورت، هزینه ها حسب میزان کاربرد و طبق تعرفه (ساعتی ٣۰ هزار و روزانه 5۰۰ هزار تومان) از دریافتی ماهانه نماینده کسر می شود.

٢. تحویل امانی خودروی صفر (پارس) به نماینده و عودت آن به مجلس در پایان نمایندگی، که در اینصورت پرداخت مبلغ مربوط به حمل و نقل (حدود 5 میلیون)، از هزینه های دفتری ماهانه حذف می شود.

٣. فروش اقساطی یک خودروی صفر به نماینده (دنا یا پارس) که قسط آن از دریافتی ماهانه کسر شود.

بنده چون خودرو نداشتم (همسرم یک خودروی ام وی ام ١١۰ به ارزش فعلی 5۰ میلیون تومان دارد) گزینه سوم و نوع خودروی دنا پلاس اتومات را انتخاب کردم.

قیمت تحویل این خودرو به نماینده، ٣۰٢ میلیون تومان و اقساط آن ٣ ساله است. سند آن هم حداقل تا یک سال بنام مجلس است و امکان فروش به غیر ندارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 0
    با سلام به نمایندگان محترم مجلس امیدوارم با این خودرو مردم فراموش نکنند با خودرو سازها ورانت خوارهای خوددو که خون مردم ریختن تو شیشه کنار بیایند وسعارهایشان مردم فراموش نکردن به امید اینکه یک جوان بتواند با پول کمی خودروی بخرد وکرایه کشی کند با پراید ۷ میلیونی ؟!! اگر واردات خودرو ازاد بشود همه چیز ارزان میشود و اینو همه میدانند عیر انهایی که نفعی میبرند ازبازار گرانی خودرو و ضمن تشکر از سایت محترم امیدوارم این نظرات را به گوش مسولین برسانند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید