سپاهان عصر امروز در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با چند تغییر در ترکیب اصلی خود به دیدار العین امارات خواهد رفت.

اعلام ترکیب احتمالی سپاهان برابر العین

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سپاهان در هفته پنجم و ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا ساعاتی دیگر باید به مصاف العین امارات برود و با توجه به وضعیت نه چندان خوب طلایی پوشان در جدول گروه D این تیم برای استفاده از اندک شانس باقی مانده برای صعود نیاز مبرم به برتری در بازی امروز و کسب هر 3 امتیاز آن را دارد.

سپاهان در این دیدار مثل همیشه از پیام نیازمند درون دروازه استفاده می‌کند و در خط دفاع هم امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر در دو سمت به میدان خواهند رفت. در خط دفاع میانی بازهم شاهد تغییراتی محتمل در ترکیب اصلی این تیم خواهیم بود. پورقاز امروز به ترکیب اصلی برمی‌گردد و این بار در کنار محمد نژادمهدی بازی خواهد کرد و نویدکیا قصد دارد به گلوسیانی گرجستانی استراحت دهد. در این پست سپاهانی ها شایان مصلح را به دلیل اینکه همچنان درگیر ویروس کروناست در اختیار ندارند.

در خط هافبک وظایف دفاعی بر عهده مهدی کیانی است و یک خط جلوتر از او سروش رفیعی مثل همیشه بازی خواهد کرد و در مورد زوج سروش در پست هافبک هجومی تردید وجود دارد ولی به احتمال زیاد مثل بازی قبل رسول نویدکیا در این قسمت از زمین به میدان خواهد رفت.

وینگر راست سپاهان در این دیدار محسن الغسانی است و با توجه به غیبت محمدرضا حسینی همچنان حضور ثابتی در ترکیب اصلی تیم دارد. در سمت چپ هم محمد محبی بازی می‌کند و در خط حمله شاهد بازگشت کی‌روش استنلی به ترکیب اصلی خواهیم بود.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید