شاید باورش کمی دشوار باشد اما فقط ۲۰ درصد کسانی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند تمام قوانین گرامری را می دانند. بنابراین این آمار نشان می دهد که یادگیری گرامر برای صحبت کردن چندان لازم نیست برای صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن در زبان انگلیسی دانستن تمامی نکات و قواعد گرامری لازم نیست چرا که بسیار از انگلیسی زبان ها هم به طور کامل به گرامر تسلط ندارند.

برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی باید از چه روشی استفاده کرد؟

برای یادگیری زبان انگلیسی ابتدا هدفتان را از یادگیری مشخص نمایید. برخی افراد هدفشان از یادگیری زبان مکالمه می باشد و فقط می خواهند زبان را برای ارتباط برقرار کردن با اطرافیان آموزش ببینند، بنابراین تمام تمرکزشان به روی مکالمه است و انگیزه و علاقه لازم برای یادگیری را در خود پرورش می دهند و هر روز هدفشان را در ذهن مرور می کنند. همین امر آن ها را برای رسیدن به موفقیت مشتاق تر می کند.

یکی از سوالات رایج در مبحث آموزش این است که در چه مدت زمانی می توانیم به طور مسلط با زبان انگلیسی صحبت کنیم؟ پاسخ این سوال دست خودتان است زیرا کاملا بستگی به تلاش و زمانی دارد که برای آموزش در نظر خواهید گرفت. بهتر است برای آموزش مکالمه برای خودتان زمان و هدف تعیین کنید و به اهدافتان پایبند باشید برای مثال اگر هدفتان رفتن به یک سفر خارجی و دیدن دوستانتان است توصیه می کنیم وقتتان را تلف نکنید چون نه هدفتان استوار است نه زمانبندی شما دقیق است ولی در مقابل اگر می خواهید تا شش ماه دیگر به یک دانشگاه در خارج از کشور بروید و ادامه تحصیل دهید باید بگوییم هم هدفتان دقیق انتخاب شده هم زمان لازم برای آموزش را در اختیار دارید پس دست به کار شوید و برای رسیدن به هدفتان اقدام نمایید.

برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی باید برخی مکالمات روزمره و جملات مهم و کاربردی را بدانیم تا از آن ها استفاده نماییم برای مثال در مکالمه احوالپرسی که بسیار ساده است همه ما می دانیم که باید از چه جملاتی و کلماتی استفاده نماییم زیرا با توجه به کاربردی بودن آن بسیاری از جملات و کلمات با گوش ما آشنا هستند بنابراین می توانیم در مکالمه زبان انگلیسی سریع از آن ها استفاده کنیم.

تقویت مکالمه زبان انگلیسی به روش دکتر آریانپور

یکی از راه هایی که شما می توانید سریع تر مکالمه خود را تقویت کنید آموزش تصویری است زیرا با این روش شما ذهنتان را درگیر نموده اید و این موضوع در آموزش بسیار تاثیر گذار است. اکثر افرادی که می خواهند زبان انگلیسی را به سرعت آموزش ببینند به آن ها توصیه می شود فیلم های آموزشی را از اینترنت جستجو کنند و هر روز خود را با آن ها سرگرم کنند و یا فیلم هایی به زبان انگلیسی تماشا کنند تا با این روش هم مهارت شنیداری و هم مکالمه خود را بهبود دهند.

اگر می خواهید به راحتی انگلیسی صحبت کنید ابتدا باید این ۵ قانون را بدانید. اگر برای شرکت در امتحانات می خواهید خودتان را آماده کنید توصیه ما این است که از گرامر شروع کنید اما اگر هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی روان صحبت کردن است از گرامر شروع نکنید. همیشه یادگیری گرامر زبان انگلیسی شما را از محیط دور کرده زیرا مطالعه گرامر گیج کننده است.

برای تقویت مکالمه چه راه حلی دارید؟

شاید باورش کمی دشوار باشد اما فقط ۲۰ درصد کسانی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند تمام قوانین گرامری را می دانند. بنابراین این آمار نشان می دهد که یادگیری گرامر برای صحبت کردن چندان لازم نیست برای صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن در زبان انگلیسی دانستن تمامی نکات و قواعد گرامری لازم نیست چرا که بسیار از انگلیسی زبان ها هم به طور کامل به گرامر تسلط ندارند.

اگر می خواهید زبان انگلیسی را روان صحبت کنید توصیه ما به شما این است که دست از یادگیری گرامر بردارید و فقط ساختار اصلی را درک کنید. اگر زمان خود را برای یادگیری لغات جدید بگذارید می توانید از آن ها در جملات و مکالمات روزمره خود استفاده کنید به این شرط که کلمات و عبارات را در کنار یکدیگر یاد بگیرید تا بتوانید از آن ها استفاده کنید. بسیاری از شما واژگان زیادی یاد گرفته اید اما نمی توانید از آن ها استفاده کنید زیرا با به کارگیری آن ها در عبارات و جملات آشنا نیستید. بنابراین به جای یادگیری لغات به یادگیری عبارات بپردازید.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید