«محمدحسین زرندی» مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: خود «روزبه چشمی» از قرارداد بستن با یک تیم قطری تعجب کرد و گفت من پایم را از هتل بیرون نگذاشته ام.

واکنش باشگاه استقلال به تهدید دیاباته

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «محمدحسین زرندی» مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال روز جمعه در گفت‌وگویی درباره نامه منتشر شده از سوی «شیخ دیاباته» و احتمال فسخ قراردادش با استقلال اظهار داشت: نامه به باشگاه رسیده اما تاریخ آن مربوط به ۹ شهریور است. ۱۵ روزی که در آن فرصت هست با توجه به روز کاری حدودا می‌شود روز ۲۴ شهریور. تا جایی که من از باشگاه متوجه شدم بخشی از مطالباتش او پرداخت شده است. الان هم خود شیخ همانطور که بارها معرفت، همدل بودن و حرفه‌ای بودنش را نشان داده در اردو حضور دارد و تمریناتش را انجام می‌دهد. فکر نمی‌کنم مشکلی بابت شیخ دیاباته وجود داشته باشد.

درباره شایعه قرارداد بستن روزبه چشمی با باشگاه ام صلال قطر اظهار داشت: شاید کمتر در تصاویر تلویزیونی مشخص باشد اما چه در هتل قبلی و چه در هتل کنونی که از شب گذشته در آن استقرار یافتیم، به معنای واقعی قرنطینه وجود دارد. شما اجازه خروج از درب هتل ندارید چرا که از هر ۲ طرف با ماشین پلیس و مامور پلیس جلویش را گرفته‌اند. کسی هم حق ورود و خروج را ندارد.

وی تصریح کرد: بعد جالب است در چنین شرایطی نوشتند که «روزبه چشمی» با یک تیم قطری قرارداد بسته است. آن موقع که به خود روزبه گفتم تعجب کرد و گفت من در اردوی استقلال هستم و قراردادم را تمدید کردم و پایم را از هتل بیرون نگذاشته‌ام. چطور می‌توانم بروم قرارداد ببندم؟ تلفنی که امکان ندارد. باشگاه هم در ادامه از قول این بازیکن به صورت رسمی اعلام کرد هیچ قراردادی با هیچ تیمی ندارد و در خدمت باشگاه استقلال است.

تیم فوتبال استقلال تهران بعد از ۲ بازی استراحت باید یکشنبه شب به مصاف تیم الشرطه عراق برود. استقلال فعلا با یک امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به ۲ رقیب دیگرش در قعر جدول گروه یک قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید