۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
کد خبر: 55173230

فال روزانه و شخصی متولدین دوازده ماه سال در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹؛ جمع آوری شده است که در ادامه خواهید خواند.

فال روزانه شخصی در ۲۵ شهریور

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد حتی اگر همه بخواهند امروز کارشان را جدی نگیرند و استراحت کنند هم به احتمال زیاد این فرصت برای شما میسر نخواهد شد و مجبور خواهید بود تمام روز را به تلاش و فعالیت بپردازید. امروز فرصتی فوق العاده برای شروع مطالعه و تحصیل در رشته ای جدید می تواند باشد. البته این تمایل شما به درس خواندن نباید مانع رسیدگی شما به کارهایی شود که برایتان از اولویت بالاتری برخوردار هستند. اگر اصرار دارید که حتما به مطالعه و کسب دانش بپردازید رشته ای را انتخاب کنید که زندگیتان را بهتر کرده و اثرات مثبت و ماندگاری روی زندگیتان داشته باشد. شما فکر می کنید که عقل کل هستید و همه حرف هایتان درست هستند ولی باید در رابطه عاطفیتان گاهی حق را به طرف مقابل بدهید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد امروز دوست دارید که دیگران خودشان را با نقطه نظرات شما سازگار کنند، اما تمایلی به دفاع از موضع خود ندارید. به هر حال کار ساده ای نیست، زیرا ممکن است یک دام احساسی به دور از چشم کمین کرده باشد. به شما توصیه می شود که آن چه را در ذهن تان می گذرد بیان کنید. اما واکنشی که در عوض دریافت می کنید خیلی شدیدتر از آن چیزی است که خودتان را برای اش آماده کرده اید. خوشبختانه دلیلی وجود ندارد که برای در میان گذاشتن همه ی افکارتان به یکباره عجله کنید. شتاب نکنید؛ یک روش به دقت تعیین شده می تواند اثرات پایدارتری بر جای بگذارد و خسارت های ناخواسته ی کمتری نیز به همراه آورد.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد به نظر می رسد که زمان با سرعت پیش می رود، اما از آن جایی که خورشید با سیاره ی کلیدی شما که اورانوس است همگام شده باعث می شود که سرعت زندگی شما باز هم افزایش پیدا کند. شاید به فکر یک راه فرار فوری باشید، اما این به معنی فرار از کارهای سخت نیست. برعکس شاید خیلی هم مشتاق باشید که کار جدیدی را شروع کنید، اما چالش وضعیت فعلی به این دلیل است که چیزهایی در محیط اطراف تان باعث حواس پرتی شما می شود. به جای این که از امور جدید و ناشناخته فرار کنید، آن ها را با آغوش باز بپذیرید. این جهش های کوانتومی می توانند تغییرات مثبتی را که به دنبال شان هستید به وجود آورند.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز بهتر است از نظم روزانه ای که در انجام کارها دارید صرف نظر کنید، زیرا به هم ریختن همه چیز بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. هر چه سخت و تغییرناپذیر باشید، اداره ی امور دشوارتر می شود. حتی اگر سعی کنید که به ثبات برسید، وقفه هایی که یکی پس از دیگری از راه می رسند در نهایت مجبورتان می کنند تا از برنامه ریزی هایی که دارید دست بکشید. پذیرفتن بی ثباتی امروز و یک واکنش انعطاف پذیر باعث می شود تا از محدودیت رفتارهای گذشته رها شوید و خودتان را از نو بسازید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز کمی متفاوت تر از همیشه به نظر می رسید. احساس می کنید که دیگران، احساسات و افکارشان برای شما اهمیتی ندارند اما نگران نشوید زیرا این شرایط موقتی است و شما به زودی به حالت طبیعی خود باز خواهید گشت. سعی کنید کارهای امروزتان را بر اساس منطق پیش ببرید تا نتیجه خوبی داشته باشند. زندگی عاطفی شما خیلی زودتر از آنچه فکر را بکنید، دچار تغییر و تحول خواهد شد. اگر چه شما بسیار نگران هستید اما خبرهای خوبی خواهید شنید. بنابراین خوش بین و منتظر معجزه باشید سپس اولین قدم خود را بردارید.

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز ممکن است مسیر حرکت تان را دوباره بررسی کنید، نه به خاطر این که چیزی اشتباه شده بلکه به این دلیل که دوست ندارید چنین برنامه ریزی های دقیقی محدودتان کنند و دست وپای تان را ببندند. تمایل دارید به یک سخنرانی، سمینار یا هر گونه رویداد مشابهی بروید که باعث پرورش ذهن تان می شود و مطالعات جدید را در اختیارتان قرار می دهد. از هر فرصتی استفاده کنید تا افق های دیدتان را گسترش دهید، حتی اگر به موضوع مورد بحث علاقه ی چندانی ندارید. نترسید و مرزهای ناشناخته را کاوش کنید.

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

فال روزانه شما می گوید دنیای اطراف تان ممکن است خیلی آشفته به نظر برسد، اما این بی ثباتی می تواند محرک ایجاد تغییرات لازم باشد. متأسفانه بی نظمی دیگران شما را تحریک می کند، اما این رفتار آن ها می تواند درست همان چیزی باشد که لازم دارید تا به خودتان بیایید. اگر امروز کسی به سراغ تان آمد که طرح و ایده ی کاملاً متفاوتی داشت، تا زمانی که به دقت فواید طرح اش را بررسی نکرده اید با او مخالفت نکنید. استعدادها و نوابغ را قبل از آن که دیر شود شکار کنید.

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد شریک زندگی شما مثل همیشه نیست و این موضوع شما را ناراحت و نگران کرده است اما سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید. این رفتار نشان دهنده بی اهمیتی او نسبت به شما نیست. مطمئن باشید که فردا همه چیز مانند گذشته خواهد شد و او برای ملاقات شما دوباره بی قراری خواهد کرد. بد نیست کمی دید خود را نسبت به زندگی تغییر دهید و خوش بین تر از قبل باشید. آینده شما دست خودتان است پس آن را آنطور که خود می خواهید بسازید. اگر در مورد موضوعی شک دارید، از دیگران برای مشورت کمک بگیرید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که بیداری معنوی به شکل های مختلفی بروز می کند. ممکن است از راه هایی تحت تاثیر قرار بگیرید که قابل پیش بینی نیستند و باعث می شوند که احساسات مدفون به سطح آگاهی و هوشیاری برسند. هیچ تمرین خاصی وجود ندارد که بتوانید این دریافت های ناگهانی را طبق برنامه پیش ببرید، مثل این است که بخواهید دقیقاً پیش بینی کنید که کجا و کِی صاعقه خواهد زد. به هر حال وقتی در این وضعیت قرار گرفتید از آن فرار نکنید، زیرا خطر زمانی بروز می کند که شما دریچه ی قلب و ذهن تان را به روی آن ببندید. اگر به خرد ذاتی جهان ایمان داشته باشید، آن وقت چیزی برای ترسیدن وجود ندارد.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که عشق تان ترجیح می دهد امروز را در خانه بماند و با شما نیز ارتباطی نداشته باشد. این موضوع شما را نگران کرده اما عصبانیت خودتان را کنترل کنید زیرا تمام نشانه ها حاکی از آن است که مشکلی بین شما بوجود نیامده است. شاید تنها ترافیک شهر، علت خانه نشینی او شده است، کافی است کمی صبر کنید تا همه چیز مانند گذشته دوباره شیرین و بر وفق مراد شود. به زودی یکی از رویاهایی که مدت هاست در سر می پرورانید، رنگ واقعیت به خود می گیرد. شما این موفقت را مدیون سخت کوشی های چند ماه اخیر خود هستید پس این شادی را جشن بگیرید.

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که شاید اگر امروز بخواهید از زیر بار مسئولیت هایتان فرار کنید یک نفر دیگر کارهایتان را به جای شما انجام دهد، ولی اگر این فرد پس از انجام این کار اشتباهات و نواقصتان را به شما گوشزد کند خیلی برایتان گران تمام خواهد شد و حتی او را مورد سرزنش قرار خواهید داد که چرا نظم زندگی شما را بهم زده اند. حتی اگر دیگران قصدشان کمک کردن به شما باشد هم انتقادات سازنده آنها برای شما بسیار ناخوشایند خواهد بود. باید یاد بگیرید که در رفتار خود تغییر ایجاد کنید و این تغییرات ایجاد نخواهند شد مگر این که خودتان برای به وجود آوردن آنها تلاش کنید. اگر از تنهایی خسته شده اید و می خواهید هرچه زودتر نیمه دیگر خودتان را بیابید کمی بیشتر در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید.

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد یک موقعیت بی ثبات و متزلزل در محل کار دقیقاً همان چیزی است که احتیاج دارید تا خودتان را به وسیله ی آن نشان دهید. ممکن است کسی که هدایت امور را به دست گرفته نتواند از عهده ی مسئولیت های اش بربیاید، پس این فرصت غیر منتظره به شما داده می شود تا وظایف او را به عهده بگیرید. بیشتر از آن چه فکرش را می کنید توانایی عرضه دارید، پس پذیرفتن مسئولیت ها را بیش از این طول ندهید و به همه نشان دهید که چه توانایی هایی دارید. الآن زمان عمل است، عواقب آن را به بعد موکول کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید