روزنامه هاآرتص با تمسخر عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی، اعلام کرد این اقدام دست گرمی برای عادی سازی روابط کشورهایی مثل عربستان با اسرائیل است.

تمسخر عادی‌سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، روزنامه عبری زبان هاآرتص عادی سازی روابط میان بحرین و رزیم صهیونیستی را مسخره کرد و نوشت که این اقدام به منزله دست گرمی برای کشورهایی مانند عربستان است که از این به بعد روابطشان را با اسرائیل عادی می‌کنند.

این روزنامه نوشت که برای بحرین به عنوان عضو جدید باشگاه عادی سازی روابط با اسرائیل جشن جداگانه‌ای با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برگزار نخواهد شد و بلکه در همان مراسم روز  سه شنبه که امارات ستاره اصلی آن است حضور می یابد.

این رسانه همچنین گزارش داد: پس از عادی سازی روابط با منامه این سؤال مطرح شده است که طرف بعدی کدام کشور خواهد بود؟ توجه‌ها به عربستان است و درواقع عادی سازی روابط با بحرین به منزله دست گرمی بود.

هاآرتص در ادامه آورده است که پادشاه بحرین توسط ترامپ به شدت تحت فشار قرار گرفته است و رئیس جمهوری آمریکا به دنبال متقاعد کردن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی برای حضور در مراسم امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان امارات و اسرائیل در واشنگتن به عنوان "دستاوردی" در کارنامه سیاست خارجی خود پیش از انتخابات است.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید