دانشجو در مرحله مصاحبه غیرحضوری ۱۰ درصد نمره را بر اساس کلیپی که تهیه می کند، کسب می‌کند.

نحوه مصاحبه غیرحضوری آزمون دکتری پزشکی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دانشجو در مرحله مصاحبه غیرحضوری ۱۰ درصد نمره را بر اساس کلیپی که تهیه می کند، کسب می‌کند.

سیدسعید هاشمی نظری در این باره اظهار داشت: شرایط پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی بر اساس نمرات آزمون کتبی و مصاحبه است. طبق مصوبه چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و سیزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد برای داوطلبان دوره دکتری تخصصی از  ۳۰ درصد نمره مصاحبه، ۲۰ درصد به نمره آزمون کتبی اضافه شود و ۱۰ درصد باقیمانده بر اساس کلیپی که داوطلب تهیه می کند ارزیابی شود.

وی خاطرنشان کرد: سهم ۲۰ درصد مربوط به مستندات علمی، آموزشی و پژوهشی داوطلبان نیز همچنان به همین میزان باقی می ماند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد: این تغییر تنها به دلیل شرایط کرونا که امکان مصاحبه های حضوری داوطلبان دکتری در دانشگاه های علوم پزشکی فراهم نیست، انجام شده است و صرفا برای این آزمون اجرایی می شود.

هاشمی نظری یادآور شد: داوطلبانی که بر اساس کارنامه مجاز به انتخاب رشته هستند تا فردا ۲۳ شهریورماه می توانند نسبت به بارگذاری مدارک مربوطه و انتخاب رشته محل خود اقدام کنند.

 آزمون کتبی ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ در روزهای ۱۰ تا ۱۲ مرداد ۹۹ برگزار شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید