۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 55172096

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، آخرین وضعیت ترافیکی جاده های هراز و کندوان را تشریح کرد و گفت: در صورت نیاز این جاده ها یکطرفه می شوند.

ترافیک هراز و کندوان پرحجم است

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک پرحجم در محورهای هراز و کندوان گفت: این محورها در صورت نیاز و دارابودن ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.

سرهنگ علیرضا قدمی، با اشاره به پرحجم و روان بودن ترافیک، هم اکنون در جاده‌های استان گفت: برای روان شدن ترافیک، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۲۱ شهریور تا ساعت ۲ بامداد فردا شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به مرزن آباد ممنوع است.

او افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ امروز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود و جاده هراز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ امروز جمعه از آب اسک به طرف رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعداز ظهر تا ساعت ۲۴ امروز جمعه از رودهن به آمل ممنوع می‌شود.

به گفته او رفت و آمد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز در جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۲ شهریورماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است

سرهنگ قدمی ادامه داد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید