۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 55170203

انتشارات چترنگ به زودی رمان «آتش و خون» نوشته جورج. آر.آر.مارتین و ترجمه هادی امینی را منتشر و راهی کتابفروشی‌ها خواهد کرد.

آتش و خون در کتابفروشی‌ها

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، رمان «آتش و خون» نوشته جورج. آر.آر.مارتین به‌زودی با ترجمه هادی امینی توسط انتشارات چترنگ منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

این‌کتاب اولین جلد از مجموعه دوجلدی «تاریخ فرمانروایی تارگرین‌ها بر وستروس» است که داستانش مربوط به چندقرن پیش از داستان «بازی تاج و تخت» می‌شود. زمان شکل‌گیری داستان «آتش و خون»، مربوط به وقتی است که تنها،‌ خاندان تارگرین توانسته بین خانواده‌های اژدهاسالار از نابودی والریا جان به در ببرد. این‌خاندان موفق می‌شود به منطقه سنگ‌اژدها نقل مکان کند.

اولین‌جلد «تاریخ فرمانروایی تارگرین‌ها بر وستروس» با روایت فرمانروایی ایگون فاتح،‌ خالق تخت آهنین آغاز می‌شود و با قصه کشمکش‌های جانشینان برای تصاحب تخت آهنین ادامه پیدا می‌کند. جنگ‌های داخلی هم از جمله رویدادهایی هستند که در داستان جلد اول مجموعه مذکور روایت می‌شوند.

در حال حاضر اقتباسی تصویری از این‌مجموعه دوجلدی در حال ساخت است که از سال ۲۰۱۹ فعالیت‌های مربوط به آن آغاز شده و مانند دیگر نوشته جورج.آر.آر. مارتین یعنی «بازی تاج و تخت» تبدیل به یک سریال خواهد شد.

ترجمه فارسی این‌رمان فانتزی به‌زودی توسط انتشارات چترنگ منتشر می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید