حقیقات دانشگاه نوتردام نشان می دهند ،افرادی که حداقل هر ۱۵ روز یک بار با دوستان خود گپ می زنند،  طول عمر بیشتر و کیفیت زندگی بالا تری دارند.

۶ دوستی که هر زنی باید داشته باشد

  سلام نو پلاس: داشتن دوست صمیمی احساس خوبی را به فرد منتقل می کند. براساس یک مطالعه ۱۰ ساله از افراد مسن، رضایت از دوستی، طول عمر و روابط نزدیک خانواده را بهبود می ببخشد. داشتن دوست صمیمی، می تواند فرد را در برابر مشکلات سلامتی مانند، چاقی، افسردگی و بیماری های قلبی محافظت کند. در اینجا چگونگی گرامی داشتن این دوستی ها و اطمینان حاصل شود که برای مدت طولانی مسکوت هستید.

دوست دوران کودکی

صمیمیت به دلایل بسیار خاص ایجاد می شود. یک دوست دوران کودکی شما و خانواده تان به خوبی می شناسد، زیرا باهم بزرگ شده اید و به احتمال زیاد خاطرات و داستان های زیادی با یکدیگر دارید، که هیچ کس دیگری از آنها خبر ندارد. دوستان دوران کودکی به شما یادآوری می کنند که شما هنوز هم مانند کودکی تان شخصی منحصر به فرد هستید. امروزه برنامه هایی مانند،فیس بوک و واتساپ این پیوندها را پرورش داده و اشتراک گذاری عکس ها و داستان ها را آسان کرده اند.  شما همچنین می توانید با تماسهای تلفنی معمولی با دوستان قدیمی تان در ارتباط باشید. تحقیقات دانشگاه نوتردام نشان می دهند ،افرادی که حداقل هر ۱۵ روز یک بار با دوستان خود گپ می زنند،  طول عمر بیشتر و کیفیت زندگی بالا تری دارند.

دوست جدید

 دوستان جدید انواع مختلف تفکر و روش های تازه زندگی را با خود به همراه دارند. علاوه بر این، آنها شما را به شبکه دیگری از مردم متصل می کنند. اگر می خواهید تغییر شغلی ایجاد کنید یا به دنبال سبک جدیدی برای معاشرت هستید، پس به دنبال یافتن دوستان جدید باشید. با والدین بچه های خود دوست شوید یا از طریق فعالیت های جدید مانند تمرین در باشگاه دوستان جدیدی برای خود پیدا کنید.

دوست معنوی

یک مطالعه از مرکز پزشکی دانشگاه دوک نشان داد، افرادی که به طور مرتب در مراسم مذهبی شرکت می کنند یا به فعالیت هایی از قبیل نماز، مراقبه و یا مطالعه کتاب مقدس مشغول هستند، نسبت به سایرین در یک دوره شش ساله ۵۰ درصد خطر کمتری از مرگ را داشتند. به دنبال فرصت های صمیمی تر در استودیوی یوگا یا اماکن مقدس محلی باشید. آنها اغلب دوره های معناداری معنوی را ارائه می دهند.

دوست تمرینی

کارشناسان موافق هستند که ورزش، مهمترین کاری است، که می توانید برای سلامتی و طول عمر خود انجام دهید. و یک دوست خوب ممکن است، باعث شود، ورزش به یک عادت سالم برای شما تبدیل شود.

مادر

با وجود درگیری های اجتناب ناپذیر بین مادران و دختران بزرگسال، روابط عموماً قوی، حمایتی و نزدیک بین آنها وجود دارد. پیوند میان آنها ارزش زیادی دارد، زیرا مادران و دختران از یکدیگر بسیار مراقبت می کنند. زنانی که شدیدترین روابط را با مادران خود دارند، در زندگی شخصی خود کمتر درگیری دارند.

خودتان

آشنایی با خود یک ماجراجویی شگفت انگیز است. فکر کنید که چه چیزی باعث دوست داشتن با کسی می شود؟ صداقت، دلسوزی، عشق بی قید و شرط، همه چیزی است، که موجب تداوم دوستی می شود. پس با خودتان دوست باشید و این صفات را نسبت به خود پرورش دهید. با خود تکرار کنید، من خودم را دوست دارم و به خود احترام می گذارم، همانطور که این کار را  نسبت به سایر افراد مهم زندگی ام انجام می دهم.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید