۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
کد خبر: 55169797

همسر پیشین بنیانگذار شرکت آمازون ثروتمندترین زن جهان شد.

 ثروتمندترین زن جهان کیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین ، رمان‌نویس و خیر آمریکایی که اخیرا از جف بزوس، بنیانگذار شرکت آمازون طلاق گرفت، اکنون ثروتمندترین زن چهان است . ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت تسلا هفته پیش با پشت سر گذاشتن مارک زوکربرگ، بنیانگذار فیس‌بوک پس از جف بزوس و بیل  گیتس به سومین مرد ثروتمند جهان بدل شد.

از هنگام شروع قرنطینه‌های ناشی از پاندمی کرونا در ماه مارس، مجموع ثروت میلیادرهای آمریکا به اندازه ۸۰۰ میلیارد دلار یعنی بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است.

اسکات به عنوان بخشی از شرایط طلاقش ۴ درصد سهم شرکت آمازون را به دست آورد. قرنطینه‌های ناشی از پاندمی کرونا باعث اوج گرفتن خریدهای اینترنتی و تحویل در خانه شده داست و در نتیجه از آغاز امسال قیمت سهام شرکت آمازون از ۲۰۰۰ دلار به ۳۵۰۰ دلار رسیده است.

قیمت سهام شرکت تسلا هم پس از تقسیم سهام ان در روز دوشنبه این هفته بالا رفت. سهام تسلا با توجه به انتظارات درباره غلبه آن در بازار وسائل نقلیه برقی برای مدت طولانی در سال جاری میلادی ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

ثروت شخصی ماسک از ابتدای ماه مارس هنگام شروع قرنطینه‌های پاندمی کرونا سه برابر شده است. هیات مدیره تسلا به عنوان بخشی از بسته پرداختی توافق‌شده در صورتی که ماسک به همه مجموعه‌ای از اهداف تعیین‌شده برسد، به او ۵۰ میلیارد دلار دیگر پرداخت خواهند کرد.

این افزایش دیوانه‌وار دارایی‌ها میلیاردرهای صدر جدول ثروتمندترین افراد با فلاکت اقتصادی میلیون‌ها آمریکایی در طرف دیگر طیف همزمان شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید