سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: روز پنجشنبه ۶ شهریور ماه یک پراید با دوسرنشین زن ۳۵ ساله و کودک ۸ ساله در آتش سوختند.

خودسوزی وحشتناک مادر و دختر ۸ ساله اش در کرج

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار خبر حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در مقابل امامزاده محمد (ع)کرج در روز پنجشنبه ۶ شهریور ماه و فوت سرنشین آن  مشخص شد که علت حادثه اختلافات خانوادگی بوده است.

وی افزود:به دنبال وقوع این حادثه، تحقیقات پلیس در خصوص شناسایی علل آن آغازشد.

سرهنگ نادربیگی گفت: با  تحقیقات تکمیلی پلیس هویت همسر  زن ۳۵ ساله و محل سکونتش در یکی از مناطق تهران شناسایی و پس از احضار به پلیس آگاهی استان البرز در توضیح زوایای پنهان این پرونده گفت که  با  همسرش دچاراختلاف خانوادگی بودند که در روز حادثه این اختلافات شدت گرفته و همسرش به همراه دختر ۸ ساله اش که دارای بیماری صعب العلاج بوده در نتیجه یک تصمیم عجولانه منزل را ترک کرده و سوار بر خودرو شخصیشان به سمت نقطه نامعلومی حرکت می کنند.

وی افزود: این خانم پس از حرکت به سمت شهر کرج خودرو را مقابل امامزاده محمد پارک کرده و باریختن بنزین  به داخل خودرو آن را آتش می زند که در این حادثه فرزندش داخل خودرو  فوت کرده و مادر نیز پس از انتقال به مراکز در مانی  به علت شدت سوختگی جان خود را از دست می دهد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز  در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه در دست بررسی است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید