۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
کد خبر: 55168691

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی برای بازی کردن در لیگ برتر هیجان زیادی دارد و معتقد است این لیگ تستی جدید برای او خواهد بود.

ورنر چرا به چلسی رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم اینکه تیم های زیادی در اروپا به دنبال جذب تیمو ورنر بودند، او در نهایت به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت داد و راهی این تیم شد. مدتی دیگر رقابت های فصل جدید لیگ برتر آغاز می شود و تیمو ورنر قصد دارد توانایی های خود در یک لیگ جدید را مورد ارزیابی قرار دهد.

تیمو ورنر گفت: "من بسیار هیجان زده هستم و نمی توانم برای بازی کردن صبر کنم. در ابتدا وقتی قراردادم را با چلسی امضا کردم، تمریناتم را به صورت انفرادی ادامه دادم، اما در طول هفته گذشته در کنار اعضای تیم کار کرده ام و شرایط بسیار خوب بوده است. ورودم به چلسی عجیب بود، زیرا شما می خواهید به شدت تمرین کرده و با هم تیمی های جدیدتان ملاقات کنید، اما من باید صبور باشم.

من بسیار خوشحالم که لیگ برتر دو هفته دیگر آغاز می شود و من هیجان زده ام تا توانایی هایم را در لیگ برتر مورد آزمایش قرار دهم. بازی کردن در ورزشگاه های خالی بسیار عجیب است، اما فکر می کنم شرایط عادی شده و ما 10 بازی اخیر را بدون هواداران انجام داده ایم. ما باید این موضوع را بپذیریم، اما شما می توانید تفاوت بین نیم فصل اول با هواداران و ادامه فصل بدون حضورشان را حس کنید. این یک تغییر بزرگ و قسمت متفاوتی از فوتبال شده که باید به آن عادت کرد.

با حضور هواداران در ورزشگاه ها شور و هیجان بیشتری وجود دارد و  امیدوارم که به زودی بتوانیم شاهد بازگشت آنها به ورزشگاه ها باشیم، زیرا این چیزی است که همه می خواهند. شاید هواداران در چند بازی اول حضور نداشته باشد اما امیدوارم به زودی این اتفاق رخ دهد."

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید