نورافکن، هافبک سپاهان درباره شایعه حضور استراماچونی در سپاهان گفت: قطعا استراماچونی به سپاهان نمی‌آید.

سرمربی جدید سپاهان به زودی معرفی خواهد شد

به گزارش سلام نو به نقل از  ایلنا، امید نورافکن، هافبک سپاهان در گفتگویی در لایو اینستاگرام به صحبت با مخاطبان خود پرداخت و به سوالات آنها پاسخ داد.

نورافکن درباره حضور دانیال اسماعیلی فر در سپاهان و در حالیکه دیگر مدعیان به دنبال جذب این بازیکن بودند اینطور گفته: اسماعیلی‌فر را همه فوتبالدوستان می‌شناسند. به او خوشامد می‌گوییم و هواداران باید حمایت کنند و انشاالله از ابتدای فصل بهترین عملکرد را داشته باشد و انشاالله در لیگ قهرمانان آسیا و خیلی زود در این تیم بدرخشد.

نورافکن که شایعات زیادی درباره نقل و انتقالات و حتی حضور در پرسپولیس متوجه او بوده با اشاره به تمدید قراردادش با سپاهان اینطور می‌گوید: من با سپاهان قرارداد سه ساله دارم و خیلی هم از شرایطی که طی یک سال اخیر داشتیم راحت و خوشحالم. استقلالی هستم یا پرسپولیس؟ فقط سپاهان! دوست دارم اینجا بمانم و کار کنم. من الان طرفدار سپاهان هستم. سپاهان باشگاه بزرگی است.

او درباره اینکه به جز سپاهان به کدام تیم علاقه قلبی دارد گفت: الان قرارداد دارم و چیزی که در قلبم هست را نمی‌توانم بگویم.

وی درباره انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه نیز می‌گوید: آقای ساکت به نظرم یکی از بهترین مدیران هستند و نظرم این است که ایشان و آقای آذری کامل ترین مدیران هستند. هر چه این مدیران باشند فوتبال ما در مسیر پیشرفت بیشتری قرار خواهند گرفت.

موضوع مهم دیگری که نورافکن به توضیح آن پرداخته، درگیری با وریا غفوری، کاپیتان استقلال در جریان دیدار با این تیم بوده: دعوا ی خاصی نبود. در داخل زمین چنین بحث هایی پیش می آید و داخل زمین تمام می شود و بیرون زمین تمام می شود. این را از طرف خودم می گویم. در جریان قضیه نبودید و اگر جریان را بدانید تمام این ماجراها برعکس می شود ولی دوست ندارم درباره آن حرف بزنم.

نورافکن درباره احتمال حضور امید ابراهیمی و البته احسان حاج صفی در سپاهان نیز گفت: دقیق از امید ابراهیمی خبر ندارم و امیدوارم اتفاق بیفتد و انشاالله بیاید و خبر خوبی برای ما خواهد بود. درباره حاج صفی هم باید بگویم دوست دارم کاپیتان تیم ملی به تیم خودش برگردد. خودش هم گفته دوست دارم بیایم و چه کسی است که او را دوست نداشته باشد.

هافبک سپاهانی‌ها درباره شایعه حضور نویدکیا روی نیمکت این تیم نیز گفت: از خود ایشان بپرسید بهتر است و با ایشان در ارتباط نیستم. امیدوارم بهترین اتفاق برای تیم بیفتد. خبری ندارم اما می گویند که یک مربی خوب در راه اصفهان است و امروز و فردا قراردادش را می بندد. مربی ای که سپاهانی ها دوستش دارند. چیزی که ما شنیدیم ایرانی است و حالا شاید دیدید و عوض شود.

نورافکن درباره شایعه حضور استراماچونی در سپاهان نیز گفت: این را قطعا می دانم که استراماچونی به سپاهان نمی آید.

وی در واکنش به نتیجه بازی روز گذشته دربی و خانواده پرسپولیسی‌اش نیز پاسخ جالبی داشت: پدرم پرسپولیسی است و دیروز هم با او صحبت کردم. دقیقه 88 با من تماس گرفت و خوشحالی می کرد و حال فوق العاده ای داشت. دو دقیقه بعد که با او تماس گرفتم هر بار رد تماس کرد!

نورافکن که طی مدت اخیر با برخی واکنش‌هایش مورد هجمه هواداران استقلال نیز قرار گرفته در واکنش به اینکه او اکنون منفورترین بازیکن تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود گفت: من هشت سال بازیکن استقلال بودم و آن را در قلبم دارم و مطمئن باشید تا آخر عمرم استقلال یادم می ماند. چرا منفور ترین بازیکن تاریخ استقلال؟ چرا اینطور می گویند؟

وی درباره شایعه حضورش در پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس نمی روم. سه سال با سپاهان قرارداد دارم و نمی توانم. خیلی خوشحالم و اصفهان را دوست دارم. اگر اینجا را دوست نداشتم سه ساله دیگر تمدید نمی کردم. سپاهان یک باشگاه فوق العاده است و می توان واقعا اسم را آن را باشگاه گذاشت.

هافبک سپاهان درباره اینکه چرا نتوانستند به عنوان قهرمانی دست یابند نیز گفت: همین امسال که گذشت خیلی تلاش کردیم. همه دیدند. ولی اتفاقاتی پیش می‌ آید که حق به حقدار نمی رسد. کاری نمی توان کرد. باید دست از تلاش برنداشت. امیدوارم هر چه زودتر کرونا تمام شود و هواداران به استادیوم بیایند. استادیوم با هوادار باعث فوتبال زیباتر و با هیجان بالاتر می‌شود.

نورافکن که به نظر می‌رسد علاقه خاصی به لیونل مسی، فوق ستاره معترض این روزهای بارسلونا دارد، در واکنش به شایعه انتقال کاپیتان بارسا به منچسترسیتی نیز واکنش جالبی داشت: از وقتی شنیدم حالم گرفته شد و کسالت دارم! حالا خدا کند بیاید یونایتد، خیلی بهتر است و عالی می شود. اما انشاالله لیونل مسی در بارسلونا بماند و سپاهان هم قهرمان شود.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید