مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور، از افزایش بیش از ۱۰ درصدی تردد در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

وضعیت ترافیکی جاده ها امروز ۶ شهریور/ ترافیک سنگین در جاده‌های شمال

به گزارش سلام نو و به نقل از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ بقیه جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۱۶ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل ۱۰.۵درصد افزایش تردد را داریم. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۷ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام شده است  که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.    

آخرین وضعیت محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های عوارضی و شهرستانک،ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا تونل وانا و محدوده سه راهی چلاو خبر می دهد.

ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه قزوین-رشت مسیر جنوب به شمال محدوده رودبار گزارش شده است و اکنون تردد در محور فیروزکوه روان است. آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران- کرج- قزوین حدفاصل پل کلاک تا بهشت سکینه خبر می دهد.

طی هفته گذشته مسئولان بارها و بارها از مردم خواهش کردند در تعطیلات پیش رو به استان‌های دیگر به خصوص استان‌های قرمز مانند گیلان و مازندران سفر نکنند تا کنترل بیماری کرونا سخت‌تر از پیش نشود. اما حالا خبرها حاکی از ترافیک سنگین در جاده‌های شمال کشورمان است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید