۸۷۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

وضعیت کرونا در مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،با شناسایی ۱۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، هم اکنون ۸۷۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

بستری ۹۶ بیمار جدید کرونایی در حوزه علوم پزشکی مازندران

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شناسایی و بستری شدن ۹۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه خبر داد و گفت: در این مدت ۱۵۷ نفر هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او به بستری ۶۵۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ۱۸۶ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان قرار دارند.

بستری ۲۸ بیمار جدید کرونایی دربابل

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از پذیرش و بستری ۲۸ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیر پوشش این دانشگاه و نیز ترخیص ۲۶ بیمار با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

او شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۲۲۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۵۲ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید