علی‌اکبر قربانلو رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود، از کشف یک اسکلت انسان در غاری کوچک حوالی میامی خبر داد.

ماجرای کشف اسکلت انسان در غار کوچک در سمنان

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود بابیان اینکه ماموران پایش محیط زیست در حوالی میامی اسکلت یک انسان را یافته‌اند، گفت: این جنازه در میان سنگ‌ها مخفی شده بود.

علی‌اکبر قربانلو ضمن بیان اینکه مأموران گارد حفاظت محیط‌زیست پناهگاه حیات‌وحش خوش ییلاق (پاسگاه محیط‌بانی چارملی) طی گشت و کنترل پیاده از ارتفاعات کوه قلندرسر متوجه سنگچین در ورودی غاری کوچک با سنگ چین انسانی شدند، ابراز داشت: مأموران با برداشتن سنگ‌ها اسکلت یک انسان را در داخل غار مشاهده کردند.

وی افزود: احتمالاً این فرد توسط افرادی کشته و داخل این غار کوچک کردند سپس درب غار سنگچین و با خاک مسدود کرده و به مرور زمان خاک‌ها براثر بارندگی شسته شده است.

رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود بابیان اینکه موضوع به استحضار دادستان و نیروی آگاهی میامی رسانده شد، ابراز داشت: رئیس و مأموران محیط زیست به‌اتفاق بازپرس دادگاه میامی و عوامل آگاهی میامی عازم محل مشاهده اسکلت انسان شدند تا اقدامات بعدی برای شناسایی اسکلت فرد مشاهده‌شده صورت گیرد.

کشف اسکلت انسان در میامی/ احتمال قتل و اختفای جنازه وجود دارد

قربانلو بابیان اینکه امیدواریم در آینده نزدیک هویت این فرد شناسایی و خانواده وی مشخص شود، در ادامه تصریح کرد: به‌احتمال‌زیاد چندین سال است که این فرد کشته‌شده و تشخیص دقیق آن توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید